Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته با کاهش قیمت رمزارزهای پیشرو مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH)، دچار افت قابل‌توجهی شد. در حالی که این رمزارزها بخشی از ضررهای خود را در چند ساعت گذشته جبران کرده‌اند، اکثر ارزهای دیجیتال در بازه زمانی ۲۴ ساعته در وضعیت قرمز قرار دارد.

در این میان اما، استثناهایی هم وجود دارد. برای مثال، قیمت میم کوین کت این اِ داگز ورلد (Cats in a Dogs World) با نماد اختصاری MEW که به تازگی در بلاکچین سولانا راه‌اندازی شده، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۴۵ درصد افزایش یافته و ارزش بازار آن به مرز ۸۰۰ میلیون دلار نزدیک شده است.this-trending-solana-meme-coin-soars-40-daily-details
با این رشد چشمگیر، میم کوین میو اکنون در جایگاه ۲۱۵ بازار قرار دارد که با توجه به حضور کوتاه‌مدت آن در بازار، یک دستاورد مهم به شمار می‌رود.

RamzarzRamzarzخرید سریع MEW!
با یک کلیک میو (MEW) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید MEW


این میم کوین آخر هفته گذشته زمانی که به بالاترین قیمت خود رسید، به سرتیتر خبرها تبدیل شد. همزمان با رالی صعودی میو، آرتور هیز، بنیانگذار صرافی بیتمکس نیز عملکرد چشمگیر آن را تحسین کرد.
در همین راستا، لارک دیویس، کارآفرین و تحلیلگر رمزارز نیز در اوایل این هفته، به معامله‌گر مرموزی اشاره کرد که توانست با معامله این دارایی در عرض ۵ روز، ۳۵ هزار دلار را به ۴۴ میلیون دلار تبدیل کند.
معامله میم کوین‌ها در طول بازار گاوی ممکن است یک فرصت سرمایه‌‌گذاری جذاب به نظر برسد، اما در نظر داشته باشید که نوسانات و ریسک بالاتر آنها در مقایسه با دیگر رمزارزها، می‌تواند به زیان‌های ویرانگری هم منجر شود.
به همین دلیل، قبل از سرمایه‌گذاری در چنین رمزارزهایی، حتما تحقیقات لازم را انجام دهید و از ریسک‌های مرتبط آگاهی پیدا کنید.


منبع

کریپتو پوتیتو




#بازار #میم #کوینها #به #تسخیر #گربهها #درآمد #میو #در #صدر #جدول

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply