Tuesday, May 21, 2024


بیت کوین و نات کوین هر دو در حال برنامه ریزی برای یک رویداد بزرگ هستند. توسعه‌دهندگان توکن NOT عرضه آن را همزمان با هاوینگ بیت کوین برنامه ریزی کرده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از decrypt، بازی کلیکی مبتنی بر تلگرام به نام نات کوین طبق برنامه‌ریزی روز دوشنبه ۱۳ فروردین، فاز ماینینگ خود را به پایان رساند. در حال حاضر تاریخ ۲۰ آپریل (۱ اردیبهشت) برای راه‌اندازی و لیست شدن توکن نات در صرافی‌ها تعیین شده است.

تیم Open Builders که سازنده بازی Notcoin است، قبلاً از ارتباط با هاوینگ بعدی بیت کوین خبر داده بود، اما طی آخرین پست در روز سه شنبه در ایکس، تاریخ ۲۰ آپریل را مشخص کرد.

از زمان عرضه عمومی بازی در ماه ژانویه، Notcoin بیش از ۳۵ میلیون بازیکن جذب کرده است. علاوه‌براین این بازی توانسته بیشترین تعداد کاربران فعال روزانه (DAU) را با بیش از ۶ میلیون کاربر ثبت کند. با ضربه زدن روی سکه موجود در بازی، بازیکنان توکن‌های NOT درون بازی را استخراج می‌کردند که در نهایت در اواخر این ماه به یک توکن قابل معامله تبدیل می‌شوند.

با این حال، Notcoin قبلاً به کاربران اجازه داده است تا در مورد قیمت توکن NOT به سفته بازی بپردازند، زیرا معاملات Pre-market را در ماه مارس از طریق ووچرهای NFT راه‌اندازی کرد. بازیکنانی که حداقل ۱۰ میلیون سکه درون بازی جمع کرده بودند، می‌توانستند دارایی‌های خود را به NFT در شبکه تون تبدیل کنند. این NFT ها قابل معامله بوده و امکان قیمت‌گذاری و فروش آنها وجود داشت. طبق اعلام تیم نات کوین، این ووچرها در زمان عرضه قابلیت تبدیل به توکن‌های نات را خواهند داشت.


#توکن #نات #کوین #همزمان #با #هاوینگ #بیت #کوین #عرضه #میشود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply