Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپروتکل بین زنجیره‌ای ورم‌هول (Wormhole) در حال آماده‌سازی برای رونمایی از توکن حاکمیتی خود، W، با برگزاری یک ایردراپ در ۳ آوریل است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، طی این رویداد که یک نقطه عطف مهم برای ورم‌هول محسوب می‌شود، ۶۱۷٫۳ میلیون واحد از عرضه ۱۰ میلیاردی توکن W میان بیش از ۴۰۰ هزار کیف پول توزیع خواهد شد.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این ایردراپ با نام «Wormhole Wednesday» در ساعت ۱۱:۳۰ (UTC) امروز، ۳ آوریل انجام خواهد شد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


هدف از این ایردراپ، پاداش دادن به پذیرندگان اولیه و مشارکت‌کنندگان در سولانا، اتریوم و زنجیره‌های مختلف دیگر است و تعهد ورم‌هول را برای تسهیل تراکنش‌های یکپارچه بین زنجیره‌ای نشان می‌دهد.
در همین حال، چندین صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال، از جمله بایننس، اوکی‌ایکس و هوبی هم آمادگی خود را برای لیست کردن و پشتیبانی از معاملات اسپات توکن W از ساعت ۱۲:۰۰ (UTC) در ۳ آوریل اعلام کرده‌اند.
این اقدام سریع پلتفرم‌های معاملاتی نشان‌دهنده پتانسیل بالای توکن W و اشتیاق جامعه کریپتو برای پذیرش آن است. توکن W به ویژه به خاطر رویکرد گسترده‌اش که مبتنی بر استانداردهای توکنی SPL سولانا و ERC۲۰ اتریوم است، مورد توجه معامله‌گران قرار گرفته است.
با این حال، بایننس به کاربران خود توصیه کرده که با احتیاط به بازار توکن جدید وارد شوند؛ چرا که یک توکن جدید است و ممکن است ریسک بالاتری از حد معمول داشته باشد و به همین دلیل، احتمالاً در معرض نوسانات قیمتی بیشتری خواهد بود.


منبع

بی‌این‌کریپتو




#ایردراپ #جدید #برای #کاربران #اتریوم #سولانا #منتظر #توزیع #توکن #ورمهول #باشید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply