Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت کوین‌بیس در گزارش تحقیقاتی جدید خود اعلام کرده که بازار کریپتو آماده است تا در سه ماهه دوم سال جاری، بر چالش‌های موجود غلبه کرده و به رشد و شکوفایی خود ادامه دهد.

در گزارش کوین بیس آمده است:

عوامل مثبتی که می‌توانند باعث رشد بازار شوند، ممکن است از نیمه دوم آوریل به وضوح خود را نشان دهند.

در این گزارش آمده است که رویداد هاوینگ بیت کوین (BTC) که انتظار می‌رود بین ۱۶ تا ۲۰ آوریل به وقوع بپیوندد، اصلی‌ترین رویداد تاثیر‌گذار بر عرضه خواهد بود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


رویداد هاوینگ هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد و طی آن، پاداش ماینرها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد. در نتیجه این رویداد، نرخ رشد موجودی بیت کوین کاهش پیدا می‌کند.
تحلیلگران کوین‌بیس عنوان کردند:

در بخش تقاضا نیز کارگزاری‌ها، از جمله موسسات مالی بزرگی همچون مورگان استنلی (Morgan Stanley)، بانک آو امریکا (Bank of America)، یوبی‌اس (UBS) و گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، معمولاً هنگام بررسی پیشنهادات مالی جدید مانند صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین، منتظر یک دوره بررسی ۹۰ روزه می‌مانند. این دوره سه ماهه در حدود ۱۰ آوریل به پایان برسد. این موضوع به طور بالقوه می‌تواند موجب سرازیر شدن جریان قابل‌توجهی از سرمایه به این صندوق‌ها شود.

کوین بیس همچنین تاکید کرد که این موضوع فقط مربوط به کارگزاری‌ها نیست و برخی از پلتفرم‌های مدیریت دارایی ایالات متحده نیز می‌توانند مستقل از این موسسات مالی بزرگ، در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت کنند.
به عنوان مثال، پلتفرم‌هایی مانند ال‌پی‌ال فایننشال (LPL Financial) معمولاً یک دوره بررسی سه ماهه را در نظر می‌گیرند که با اتمام آن، جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ETF بیش از پیش افزایش خواهد یافت.
این گزارش با استناد به پوزیشن‌های معاملات آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو (CME) که در ۱۹ مارس به بالاترین حد خود رسید، عنوان کرد که علاقه سازمانی به حوزه کریپتو همچنان بالاست.
عامل امیدوارکننده دیگر، افزایش ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در مشتقات آن‌چین و رسیدن آن به بالاترین حد خود یعنی ۳.۴ میلیارد دلار است. این افزایش در حالی صورت گرفته که TVL بخش دیفای (DeFi) حدود ۵۰ درصد از اوج‌ چرخه‌های قبلی خود پایین‌تر است.


#کوینبیس #بازار #کریپتو #آماده #یک #رشد #چشمگیر #در #سه #ماهه #دوم #۲۰۲۴ #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply