Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهصرافی کوکوین (KuCoin) قصد دارد یک رویداد ایردراپ به ارزش ۱۰ میلیون دلار را برگزار کند. این تصمیم پس از اتهامات وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) علیه این صرافی، مبنی بر نقض قوانین ضد پولشویی (AML)، اتخاذ شده است.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، این اتهام حواشی زیادی را در جامعه کریپتو ایجاد کرد و برداشت بیش از یک میلیارد دلار از این پلتفرم را به همراه داشت. کوکوین اکنون در تلاش است تا شهرت خود را بهبود ببخشد و اعتماد مشتریان خود را از طریق یک ایردراپ بازگرداند.
چالش‌های قانونی این صرافی، هفته گذشته و زمانی آغاز شد که وزارت دادگستری کو‌کوین و بنیانگذاران آن، چون گان (Chun Gan) و که تانگ (Ke Tang) را به اجرای یک توطئه مجرمانه چند میلیارد دلاری متهم کرد. این اتهامات شامل فعالیت بدون مجوز و عدم اجرای اقدامات کافی برای مبارزه با پولشویی، است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


به گفته وزارت دادگستری، کوکوین بیش از ۹ میلیارد دلار تراکنش مشکوک را تسهیل کرده و از پایگاه مشتریان خود در ایالات متحده برای تبدیل شدن به یک مرکز تجارت جهانی بهره برده است.
علی‌رغم این اتهامات شدید، کوکوین اقداماتی را برای رفع نگرانی کاربران خود انجام داده است، از جمله ایردراپ ۱۰ میلیون دلار بیت کوین (BTC) و توکن بومی خود، KCS، در میان کاربران.
این اقدام به عنوان تلاشی برای جبران خسارت کاربرانی که از تأخیرهای برداشت وجوه خود ضرر کرده‌اند و به منظور قدردانی از صبر و حمایت مستمر آنها، برنامه‌ریزی شده است.
در واقع، این ایردراپ به کاربرانی تعلق خواهد گرفت که در هنگام برداشت با تاخیر روبرو شده بودند. همچنین، این صرافی قصد دارد از کاربرانی که در این مدت، دارایی خود را در پلتفرم نگه داشته و برداشت نکرده‌اند، نیز قدردانی کند.
جانی لیو (Johnny Lyu)، مدیرعامل کوکوین، از اعتماد و همراهی کاربران در سال‌های گذشته قدردانی و بر تعهد این شرکت به حفظ امنیت و رعایت مقررات تاکید کرده است.


#ایردراپ #۱۰ #میلیونی #صرافی #کوکوین #برای #جبران #خسارت #چه #کسانی #واجد #شرایط #هستند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply