Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر پی رشد قیمت میم‌کوین‌های مبتنی بر سولانا، میم‌کوین‌ دیگری از این اکوسیستم اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. قیمت میم‌کوین «گربه‌ای در دنیای سگ‌ها» با نشان MEW، طی ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۷۰ درصد افزایش یافته است.

در پی بهبود قیمت سولانا، میم‌کوین‌هایی مانند سگ‌کلاه‌دار (WIF)، بانک (BONK)، بوم (BOME) و اکنون میو (MEW) دستاوردهای قابل‌توجهی داشته‌اند. توکن MEW خود را به عنوان رقیبی برای WIF، BOME، و BONK مطرح کرده است و با عملکرد قیمت خود در حال جذب سرمایه‌گذاران این میم‌کوین‌ها است.
به نظر می‌رسد نهنگ‌های سولانا به این میم‌کوین جدید جذب شده‌اند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


طبق داده‌های آن‌چین، یکی از این نهنگ‌ها که اخیراً مقدار زیادی توکن BOME خریداری کرده بود، دارایی‌های خود را به MEW تبدیل کرده است.
این نهنگ، ۹.۶ میلیارد توکن MEW را که معادل ۱۰.۸ درصد از کل موجودی این توکن محسوب می‌شود، جمع‌آوری کرده است. در پی اقدام این نهنگ‌، با توجه به خوش‌بینی موجود در مورد توکن MEW، سایر نهنگ‌ها و سرمایه‌گذاران خرد نیز به جمع‌آوری این توکن پرداخته‌اند.
در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن MEW طی ۲۴ ساعت گذشته افزایشی ۱۳۶ درصدی را تجربه کرده و به ۰.۰۰۷۶۱۲ دلار رسیده است. ارزش بازار آن نیز در پی رشدی ۱۴۰.۷۸ درصدی به ۶۳۹.۴۵ میلیون دلار افزایش یافته و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۳۲۲.۹۷ درصد افزایش به ۳۵۲.۳۷ میلیون رسیده است.
رشد این میم‌کوین به رشد قیمت سولانا نسبت داده می‌شود، با این وجود در حال تبدیل شدن به رقیبی جدی برای توکن WIF است.
قیمت سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته ۵.۷۸ درصد افزایش یافته و به ۱۹۶.۵۶ دلار رسیده است. در مدت مشابه، توکن WIF افزایش ۲۳ درصدی را تجربه کرده و ۴.۵۰ دلار قیمت دارد.





#رقیب #سگ #کلاهدار #یک #گربه #است #رشد #۱۴۰ #درصدی #قیمت #توکن #MEW

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply