Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهمتامسک، یک کیف پول نرم‌افزاری محبوب که به طور گسترده در دنیای وب ۳ برای ارزهای دیجیتال و NFTها استفاده می‌شود، اخیرا تلاش‌های جدیدی را برای پیشرفت در این حوزه آغاز کرده است.

این اقدامات شامل همکاری‌های استراتژیک با شرکت‌های پیشرو در زمینه مالی و امنیتی، به منظور آسان‌تر کردن خرید و فروش ارز دیجیتال، افزایش امنیت و جذب کاربران جدید از کشورهای مختلف، است.
یکی از این همکاری‌های قابل‌توجه، مشارکت متامسک با برنامه ریوالت (Revolut) است. این ادغام باعث می‌شود که خرید مستقیم ارز دیجیتال در کیف پول متامسک برای کاربران ریوالت آسان‌تر شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


کاربران می‌توانند از بین ۱۸ ارز فیات لیست شده در برنامه ریوالت یا گزینه‌های ویزا یا مسترکارت، روش پرداخت خود را انتخاب کنند و نیازی به گذراندن مراحل پیچیده تایید هویت نخواهند داشت.
این ادغام همچنین امکان خرید بیش از ۲۰ ارز دیجیتال، شامل ETH، SHIBM USDT، UDC، ۱INCH و … را با کارمزد رقابتی فراهم می‌کند. علاوه بر این، متامسک با لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)، یک کیف پول سخت‌افزاری با امنیت بالا، همکاری کرده است.
این یکپارچه‌سازی به کاربران امکان می‌دهد که برای امنیت بیشتر، کیف پول متامسک خود را به لجر نانو ایکس متصل کنند. در حال حاضر، این قابلیت تنها برای یک حساب کاربری پشتیبانی می‌شود، اما به گفته متامسک، پشتیبانی از چند حساب به زودی ارائه خواهد شد.
متامسک همچنین با شرکت Koywe همکاری کرده تا فرآیند ورود کاربران جدید به دنیای ارزهای دیجیتال را در کشورهای آمریکای لاتین از جمله مکزیک، کلمبیا، پرو، شیلی و آرژانتین تسهیل کند.
این همکاری به کاربران این امکان را می‌دهد تا از طریق روش‌های پرداخت محلی و انتقال بانکی، به راحتی ارز دیجیتال خریداری کنند.


#متامسک #با #همکاریهای #اخیر #بازار #کریپتو #را #تحت #سلطه #خود #درآورده #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply