Saturday, May 11, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبیل آکمن (Bill Ackman)، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه پرشینگ اسکوئر (Pershing Square)، در روز شنبه ۹ مارس با طرح یک سناریوی جسورانه بیان کرد که قیمت بیت کوین می‌تواند بسیار بالاتر از حد تصور افزایش یابد.

این سرمایه‌گذار میلیاردر پیش از این، فعالیت چندانی در حوزه ارزهای دیجیتال نداشت و از این بازار دوری می‌کرد. تنها فعالیت او به سال ۲۰۲۲ باز می‌گردد که گفته بود سرمایه کمی در برخی از پروژه‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری رمزارزی دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اکنون آکمن در پستی در پلتفرم X چنین نوشته است:

افزایش قیمت بیت کوین منجر به افزایش استخراج و مصرف بیشتر انرژی می‌شود، هزینه انرژی را بالا می‌برد، باعث افزایش تورم و کاهش ارزش دلار می‌شود و در نتیجه، تقاضا برای بیت کوین و افزایش استخراج، تقاضا برای انرژی را بیشتر می‌کند و این چرخه ادامه می‌یابد.

او چنین ادامه داد:

بیت کوین به سمت بی‌نهایت می‌رود، قیمت انرژی سر به فلک می‌کشد و اقتصاد فرو می‌پاشد. شاید بهتر است مقداری بیت کوین بخرم. البته مشکل این است که این موضوع می‌تواند برعکس هم عمل کند.

همانطور که انتظار می‌رفت، پست آکمن واکنش‌های سریعی را از سوی فعالان جامعه بیت کوین به دنبال داشت.
مایکل سیلور (Michael Saylor)، بنیانگذار و رئیس اجرایی شرکت مایکرواستراتژی، به آکمن پیشنهاد داد که مستقیما در مورد این موضوع با هم صحبت کنند. سیلور گفت:

شما باید مقداری بیت کوین بخرید، اما نه به دلایلی که گفتید، اکثر استخراج‌کنندگان بیت کوین، هزینه برق را برای سایر مصرف‌کنندگان کاهش می‌دهند، نه اینکه موجب افزایش آن شوند. اگر می‌خواهید مستقیما صحبت کنیم، به من اطلاع دهید.





#میلیاردر #معروف #افزایش #قیمت #بیت #کوین #تا #بینهایت #ادامه #خواهد #یافت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply