Monday, May 13, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار توکن‌های هوش مصنوعی با نزدیک شدن به کنفرانس سالانه‌ GTC انویدیا رونق گرفته است. شاخص توکن‌های هوش مصنوعی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶.۸ درصد افزایش یافته و ارزش کل بازار این بخش اکنون از ۲۶ میلیارد دلار فراتر رفته است.

کل حجم معاملات در این بخش نیز با رشدی چشمگیر، از مرز ۳.۵ میلیارد دلار گذشته است. انتظار می‌رود جنسن هوانگ (Jensen Huang)، مدیرعامل انویدیا، در کنفرانس GTC که امروز دوشنبه ۱۸ مارس در سن خوزه کالیفرنیا غاز می‌شود، از برنامه‌های آتی این شرکت، از جمله جانشین‌های احتمالی برای معماری گرافیکی Hopper و واحد پردازش گرافیک H۱۰۰ رونمایی کند.
معرفی این محصولات می‌تواند جرقه‌ جدیدی از علاقه را به حوزه‌ هوش مصنوعی و در نتیجه، به بازار توکن‌های مرتبط با این حوزه، بزند. علاوه بر این، همکاری اخیر انویدیا و گوگل برای ادغام فناوری هوش مصنوعی Gemma گوگل در محصولات انویدیا، خبر مثبتی دیگر برای این حوزه به شمار می‌رود.

RamzarzRamzarzخرید سریع RNDR!
با یک کلیک رندر توکن (RNDR) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید RNDR


در میان عملکردهای درخشان توکن‌های هوش مصنوعی در ۲۴ ساعت گذشته، می‌توان به رندر نتورک (RNDR) با افزایش ۲۳ درصدی، بیت تنسور (TAO) با افزایش ۷.۵ درصدی و فچ.ای‌آی (FET) با افزایش ۱۴ درصدی اشاره کرد.
همچنین برخی از توکن‌ها نظیر Rosnet، Precipitate.ai و PaLM AI نیز در این مدت بیش از ۵۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.
شایان ذکر است که در نتیجه این رالی، قیمت توکن هوش مصنوعی RNDR در ۲۴ ساعت گذشته توانست با ثبت رکوردی جدید، از مرز ۱۳ دلار عبور کند. با توجه به روند صعودی اخیر توکن‌های هوش مصنوعی، به نظر می‌رسد که این روند با نزدیک شدن به کنفرانس GTC انویدیا ادامه داشته باشد.
برای مثال، FET تنها در ۲۸ روز گذشته با رشد خیره‌کننده‌ ۵۲۸ درصدی روبرو شده و ورلد کوین (WLD) نیز در همین مدت شاهد جهش قابل‌توجه ۴۵۶ درصدی بوده است.





#رالی #توکنهای #هوش #مصنوعی #در #آستانه #کنفرانس #انویدیا #قیمت #رندر #اوج #گرفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply