Sunday, May 12, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهرکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیلگر معروف، با انتشار توییتی در تاریخ ۱۷ مارس گفت که بیت کوین ممکن است تنها ۲ روز با ورود به «منطقه خطر» قبل از هاوینگ فاصله داشته باشد.

به گفته این تحلیلگر، منظور از این منطقه خطر، بازه‌ای است که در آن، قیمت در آستانه هاوینگ کاهش می‌یابد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


رکت کپیتال در ادامه توضیح داد که بر اساس داده‌های تاریخی، قیمت بیت کوین در ۱۴ تا ۲۸ روز منتهی به هاوینگ کاهش می‌یابد. برای مثال، در طی هاوینگ سال ۲۰۱۶، بیت کوین در این مدت ۴۰ درصد سقوط کرد و در سال ۲۰۲۰، قیمت آن در این بازه ۲۰ درصد کاهش یافت (محدوده قرمز رنگ در شکل زیر).bitcoin-entering-pre-halving-danger-zone-binance-crypto-ceos-bullish
در ماه ژانویه، رکت کپیتال پیش‌بینی کرده بود که یک «رالی پیش از هاوینگ» تقریباً ۶۰ روز قبل از هاوینگ اتفاق می‌افتد و پس از آن، یک افت قیمتی حدود یک تا سه هفته قبل از هاوینگ رخ خواهد داد.
بخش اول این پیش‌بینی درست از آب درآمد؛ زیرا قیمت بیت ‌کوین در اواسط ماه فوریه شروع به افزایش کرد و در ماه مارس با ثبت رکورد جدید خود در ۷۳،۷۵۰ دلار، فعالان بازار را شگفت‌زده کرد. لازم به ذکر است که این اولین باری بود که بیت ‌کوین قبل از رویداد هاوینگ، رکوردشکنی می‌کرد.
با توجه به داده‌های پلتفرم کوین مارکت کپ، کمتر از ۳۳ روز برای اجرای رویداد هاوینگ در حدود تاریخ ۲۰ آوریل باقی مانده است.
در همین حال، برخی از چهره‌های شناخته‌شده، از جمله ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس، انتظار دارند که بیت کوین همچنان به رکوردشکنی خود ادامه دهد و تا پایان سال، قیمت آن از ۸۰ هزار دلار فراتر رود.


منبع

کوین تلگراف




#بیت #کوین #وارد #منطقه #خطر #پیش #از #هاوینگ #میشود #تاریخ #باز #هم #تکرار #خواهد #شد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply