Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبازار ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته روندی نزولی داشته و بیش از ۲۵۰ میلیارد دلار از ارزش کل خود را از دست داده است. با این حال، این افت قیمت می‌تواند به عنوان فرصتی برای خرید ارزهای دیجیتال با پتانسیل رشد بلندمدت تلقی شود.

طبق گزارشی که فاین بولد (Finbold) براساس داده‌های پلتفرم کوین گس (CoinGlass) ارائه منتشر کرده، اندیکاتور قدرت نسبی (RSI) در بازه زمانی هفتگی، برای اکثر ارزهای دیجیتال در محدوده‌ قوی قرار دارد و این نشان می‌دهد که عملکرد آن‌ها در بازه‌های زمانی بلندمدت همچنان مثبت خواهد بود.
تحلیلگران وبسایت فاین بولد با بررسی تایم‌فریم روزانه، به دنبال ارزهای دیجیتالی با RSI خنثی، اما بالاتر از میانگین هفتگی گشته‌اند که با وجود تجربه اصلاح قیمتی کوتاه‌مدت، همچنان چشم‌انداز مثبتی در بلندمدت دارند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اولین گزینه‌ مناسب برای خرید، کاردانو (ADA) است. شاخص RSI این ارز دیجیتال با وجود افت ۵.۸۶ درصدی قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته، همچنان بالاتر از میانگین هفتگی RSI تمام ارزهای دیجیتال قرار دارد. بنابراین، اگر روند صعودی بازار از سر گرفته شود، خرید ADA در قیمت ۰.۶۷ دلار می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
دومین ارز دیجیتال منتخب، پولکادات (DOT) است. پولکادات نیز اصلاح قیمتی داشته و RSI روزانه آن به محدوده‌ خنثی رسیده است. با این حال، پولکادات همچنان دارای RSI هفتگی قوی است و این نشان‌دهنده‌ ادامه‌ روند صعودی آن در بلندمدت می‌باشد.
ارز دیجیتال پولکادات در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۵ درصدی قیمت را تجربه کرده، ولی اکنون با قیمت ۹.۸۵ دلار و RSI هفتگی ۶۷.۲۳، در شرایط مناسبی قرار دارد و می‌تواند قدرت خود را باز پس گیرد. در نهایت، توجه داشته باشید که ارزهای دیجیتال دارایی‌هایی با ریسک بالا و غیرقابل پیش‌بینی هستند.
بنابراین، هنگام سرمایه‌گذاری در این بازار، محتاط بودن و انجام تحقیقات لازم، برای جلوگیری از ضررهای هنگفت ضروری است.


منبع

فاین بولد




#در #بحبوحه #ریزش #بازار #این #دو #ارز #دیجیتال #سیگنال #خرید #میدهند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply