Tuesday, May 14, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیباریوم، بلاکچین لایه ۲ اکوسیستم شیبا اینو، با دستیابی به حجم تراکنش خارق‌العاده‌ بیش از ۴۱۱ میلیون تراکنش، فراتر از انتظارات عمل کرده است.

شیباریوم تنها در چند روز گذشته، بیش از ۳ میلیون تراکنش جدید ثبت کرده که این رشد تصاعدی، ناشی از افزایش قابل‌توجه کاربران و همچنین، هجوم سازندگان اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApp) به این شبکه گزارش شده است.
حجم تراکنش روزانه شیباریوم در حال حاضر ۱.۰۳ میلیون تراکنش است که اگرچه هنوز از اوج ۴.۲ میلیون تراکنش در ۲۰ فوریه کمتر است، با این حال، این رقم نشان‌دهنده ثبات و پتانسیل بالای آن برای گسترش بیشتر است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


شیباریوم برای تقویت اکوسیستم خود و پیشبرد نوآوری، اخیرا همکاری استراتژیکی را با K۹ Finance، شرکتی بزرگ در صنعت فناوری مالی، آغاز کرده است. این همکاری بدون شک فرصت‌های جدیدی را به وجود خواهد آورد و منجر به بهبود تجربه کاربری و خلق برنامه‌های غیرمتمرکز نوآورانه خواهد شد.
در همین راستا، K۹ Finance کوین اصلی خود با نام KNINE را روی پلتفرم شیباریوم عرضه خواهد کرد. همچنین، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، رهبر تیم شیبا و کال دهاریا (Kaal Dhairya)، یکی از توسعه‌دهندگان این شبکه، به عنوان مشاوران رسمی K۹ Finance منصوب شده‌اند که نشان‌دهنده تعهد آن‌ها به این همکاری است.
در حالی که شیباریوم دستاوردهای درخشان خود را جشن می‌گیرد، قیمت شیبا هم‌راستا با قیمت بیت‌کوین کاهش یافته است. شیبا امروز ابتدا شاهد کاهش ۲۸ درصدی قیمت خود بود، اما این میزان اکنون به ۵ درصد کاهش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته رسیده است.
در حال حاضر، شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۲۶ دلار معامله می‌شود. این نوسانات قیمتی ممکن است برای سرمایه‌گذاران دلسردکننده باشد، اما توجه به تلاش‌های توسعه‌ای مداوم SHIB در یک چهارچوب بزرگ‌تر اهمیت زیادی دارد.
شیبا اکنون در لیست ۱۰ ارز دیجیتال برتر مجله معتبر فوربز (Forbes) جای گرفته و در برنامه مالی محبوب “Eye on Your Money” در کنار بیت‌کوین به آن اشاره شده است.


#تعداد #تراکنشهای #شیباریوم #از #۴۰۰ #میلیون #گذشت #قیمت #SHIB #ضررها #را #جبران #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply