Sunday, May 12, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های جدید منتشرشده، نهنگ‌ها در حال انباشت تعداد زیادی توکن یونی سواپ (UNI) هستند.

به گزارش پلتفرم Lookonchain، یک نهنگ ۸۶،۴۶۷ توکن UNI را از بایننس خارج کرده است. به این ترتیب، این نهنگ در مجموع ۱٫۰۹ میلیون توکن UNI به ارزش ۱۵٫۴۵ میلیون دلار از ابتدای ماه مارس برداشت کرده است.
تیم Lookonchain در گزارش دیگری اعلام کرد که یک نهنگ دیگر، ۲۰۰ هزار تتر (USDT) را از آوه، با هدف خرید یونی سواپ، وام گرفته است. داده‌ها نشان می‌دهند که این نهنگ دوم، از اول ماه مارس ۲۶۲،۰۴۴ توکن UNI خریداری کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در زمان نگارش این خبر، یونی سواپ با قیمت ۱۴٫۵ دلار معامله می‌شود. در همین حال، انباشت‌های اخیر می‌توانند به این معنی باشند که توکن UNI ممکن است برای یک رالی جدید آماده شود.uniswap-why-whale-accumulation-may-be-the-catalyst-uni-needs
از منظر تکنیکال، شاخص انباشت/توزیع (A/D)، خریدهای اخیر را تأیید می‌کند. اندیکاتور سوپر ترند (Supertrend) نیز سیگنال خرید را نشان می‌دهد. در همین حال، قرار گرفتن اندیکاتور نوسانگر مهیب (AO) در محدوده منفی نشان می‌دهد که قیمت ممکن است کاهش یابد.
از دیدگاه نزولی، فشار فروش احتمالی می‌تواند قیمت UNI را به ۱۰٫۶۱ دلار کاهش دهد. اما چنین فشار فروشی در حال حاضر وجود ندارد. در مقابل، با پشتوانه فشار خرید فعلی و در صورت تداوم خرید نهنگ‌ها، قیمت یونی سواپ می‌تواند به سمت هدف ۲۰ دلار حرکت کند.


منبع

کوین ادیشن




#نهنگها #به #خرید #یونیسواپ #روی #آوردهاند #قیمت #UNI #یک #رالی #جدید #را #آغاز #میکند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply