Saturday, May 11, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت بیت کوین امروز با ثبت رکوردی جدید، از مرز ۷۳ هزار دلار گذشت. در بحبوحه این رکوردشکنی، یک نهنگ بزرگ اقدام به فروش کرده و با سود صدها میلیون دلاری خود، توجه‌ها را جلب کرده است.

به گزارش پلتفرم ردیابی Lookonchain، با نزدیک شدن قیمت بیت ‌کوین به ۷۳ هزار دلار، یک نهنگ ۱۰۰ واحد BTC را به صرافی بایننس ارسال کرده و فروخته است.
طبق گزارش‌ها، این نهنگ در ۲۴ آگوست ۲۰۲۳، ۸،۵۰۰ واحد BTC به ارزش ۲۷۹ میلیون دلار را با قیمت متوسط ۳۲،۸۵۴ دلار به ازای هر کوین، از بایننس برداشت.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در ادامه و با افزایش قیمت بیت کوین به ۴۳،۵۳۴ دلار، نهنگ مذکور ۴،۳۰۰ بیت کوین به ارزش بیش از ۱۸۰ میلیون دلار را در بایننس سپرده‌گذاری کرد و فروخت.
چند ساعت پیش و با صعود قیمت بیت کوین به محدوده ۷۳ هزار دلار نیز، همان نهنگ ۱۰۰ بیت کوین دیگر را در مجموع به ارزش ۷٫۲۲ میلیون دلار در بایننس فروخت تا سود کند.
پس از فروش‌های اخیر، این نهنگ در حال حاضر دارای ۴،۳۰۰ بیت کوین دیگر است که با قیمت‌های فعلی، ارزش آنها حدود ۳۱۳ میلیون دلار است. به این ترتیب، این سرمایه‌گذار در مجموع حدود ۲۱۷ میلیون دلار سود کرده است.
با توجه به ذخیره عظیم این نهنگ، اکنون سوالاتی زیادی در مورد حرکت بعدی او مطرح است؛ اینکه آیا او به فروش و نقد کردن BTCهای خود ادامه خواهد داد یا منتظر رشد بیشتر قیمت خواهد ماند؟
در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت کوین به شرایط اشباع خرید اشاره می‌کند که نشان می‌دهد ممکن است یک مرحله تثبیت قیمت در راه باشد.





#نهنگها #در #حال #برداشت #سودهای #میلیونی #قیمت #بیت #کوین #تحت #تأثیر #قرار #میگیرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply