Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا شروع آخرین شمارش معکوس برای ارتقای دنکن (Dencun)، هیجان در جامعه اتریوم در حال افزایش است. پس از فعال‌سازی موفقیت‌آمیز در تمام شبکه‌های آزمایشی، به‌روزرسانی دنکن اکنون برای استقرار در شبکه اصلی اتریوم آماده است و امروز ۱۳ مارس، ساعت ۱:۵۵ بعد از ظهر (UTC)، در ایپاک ۲۶۹،۵۶۸ اجرا خواهد شد.

این ارتقا که به دنبال ارتقای شاپلا (Shapella) در سال گذشته انجام می‌شود، چندین تغییر مهم را به همراه خواهد داشت که قابل‌توجه‌ترین آنها، اجرای طرح EIP-۴۸۴۴ است که بیشتر تحت عنوان پروتودنک شاردینگ (protodanksharding) شناخته می‌شود و قرار است به کاهش کارمزد تراکنش‌ها در لایه‌های دوم کمک کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع AAVE!
با یک کلیک آوه (AAVE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید AAVE


بر اساس تجزیه و تحلیلی که توسط تیم IntoTheBlock انجام شده، کارمزد لایه‌های دوم اتریوم ممکن است پس از اجرای ارتقای دنکن، حداقل ۸۰ درصد کاهش یابد.
برای مثال، بر اساس برآوردها، هزینه سپرده‌گذاری USDC در پلتفرم‌هایی مانند آوه (Aave) ممکن است تا ۰٫۰۰۹۱ دلار کاهش یابد که به معنای یک افت ۲۷ برابری است. با این حال، میزان دقیق چنین کاهش‌هایی پس از اجرای ارتقای دنکن در شبکه اصلی اتریوم مشخص خواهد شد.
در همین حال، داده‌های بازار نشان می‌دهند که در آستانه اجرای ارتقای دنکن، قیمت توکن AAVE شروع به افزایش کرده است.
در زمان نگارش این خبر، آوه با قیمت ۱۴۸٫۱۵ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۱۳٫۱۸ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.ethereum-dencun-upgrade-final-countdown-begin





#شماره #معکوس #نهایی #برای #ارتقای #دنکن #اتریوم #کدام #رمزارزها #بیشترین #سود #را #میکنند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply