Tuesday, May 14, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن فچ‌.ای‌آی (FET) طی هفته گذشته یکی از بهترین عملکردها را داشت و قیمت آن یک سقف تاریخی جدید را به ثبت رساند. در پی این افزایش قیمت، برخی از سرمایه‌گذاران به منظور برداشت سود، دارایی‌های خود را به فروش رساندند.

آیا این فروش محرک کاهش قیمت خواهد بود؟طی هفت روز گذشته، سرمایه‌گذاران FET، به ویژه نهنگ‌ها، تصمیم گرفتند که دارایی‌های خود را تخلیه کنند. آن‌ها بیش از ۹ میلیون توکن FET به ارزش ۲۴.۳ میلیون دلار را به فروش رساندند.
از آنجایی که افزایش قیمت این آلتکوین ادامه داشت، فروش نیز ادامه پیدا کرد و موجودی کیف‌پول‌های بزرگ به ۶۰.۸ میلیون FET کاهش یافت. در نهایت، این فروش گسترده منجر به کاهش قیمت شد.

RamzarzRamzarzخرید سریع FET!
با یک کلیک فچ (FET) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید FET


با این حال، به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران خرد با وجود تسلط کمتر خود، در حال مبارزه با این کاهش قیمت هستند. طبق گزارش‌ها، موجودی کلی صرافی‌ها در حال کاهش است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران کوچک‌تر در حال انباشت توکن FET هستند.
از ابتدای ماه مارس، حدود ۱۱ میلیون توکن FET به ارزش ۲۹.۷ میلیون دلار از کیف پول صرافی‌ها خارج شده است. این موضوع نشان می‌دهد که خوش‌بینی همچنان در بازار FET حاکم است، اما با تشدید فروش و برداشت سود، احتمالاً این خوش‌بینی نیز از بین خواهد رفت.
در ادامه، با توجه به رفتار نهنگ‌ها، کاهش بیشتر قیمت محتمل به نظر می‌رسد. در زمان نگارش این خبر، فچ.ای‌آی ۲.۷۰ دلار قیمت دارد و در حال نزدیک شدن به حمایت ۲.۴۶ دلار است.
شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال حاضر در سطح ۵۰، در منطقه خنثی-نزولی قرار دارد. این وضعیت، نشان می دهد که احساسات صعودی در حال کاهش است و قیمت به زودی کاهش خواهد یافت.
به این ترتیب، قیمت FET ممکن است حمایت ۲.۴۶ دلار را که با میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه مطابقت دارد، شکسته و به ۲.۰۰ دلار سقوط کند.fet-investors-are-preventing-price-from-lows
با این حال، اگر قیمت از سمت سرمایه‌گذاران خرد حمایت شود، می‌تواند بالای سطح حمایت ۲.۴۶ دلار باقی بماند و در ادامه و پس از تثبیت بالای این سطح، برای شکستن مقاومت ۳.۰۷ دلار اقدام نماید.


#تقابل #نهنگها #سرمایهگذاران #خرد #فچ.ایآی #قیمت #FET #نزولی #خواهد #شد #یا #صعودی

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply