Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاولانچ (AVAX) طی هفته گذشته روند صعودی قابل‌توجهی را تجربه کرده و قیمت آن ۳۳ درصد افزایش یافته است. قیمت این رمزارز طی صعود اخیر، از مقاومت خط گردن الگوی فنجان و دسته در سطح ۵۰ دلار فراتر رفت.

شکست این مقاومت نشان‌دهنده خروج خریداران از یک محدوده انباشت دو ساله و شروع یک روند صعودی پایدار است.avalanche-price-rally-eyes-90-clear-600-day
در تقریبا ۲ سال گذشته، روند قیمت اولانچ یک الگوی فنجان و دسته را تشکیل داده بود که شکست مقاومت آن، تأثیر طولانی مدتی بر قیمت این دارایی خواهد داشت.

RamzarzRamzarzخرید سریع AVAX!
با یک کلیک آوالانچ (AVAX) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید AVAX


خریداران موفق شدند با افزایش ۱۴ درصدی قیمت طی روز گذشته، بر مقاومت ۵۰ دلار غلبه و آن را به یک حمایت تبدیل کنند. در همین حال، داده‌های جدید پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که در پی صعود اخیر، ۲.۴۱ میلیون دلار پوزیشن شورت، لیکویید شده است.
به گفته تحلیلگران، قیمت AVAX پس از شکست مقاومت ۵۰ دلاری، اکنون به دنبال افزایشی ۶۰ درصدی و رسیدن به سطح ۹۰ دلار است. با این حال، این صعود خطی نخواهد بود و در این مسیر، قیمت اصلاح‌های متعددی را تجربه خواهد کرد.
در مقابل، فشار فروش احتمالی ممکن است روند صعودی را در ۶۷.۵ دلار متوقف کند، اما در صورت غلبه بر این مانع، قیمت تا ۹۱ دلار نیز افزایش خواهد یافت.
در این میان، میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه به عنوان یک حمایت پویا برای گاوها عمل خواهد کرد تا این دارایی را در زمان افت قیمت، با خیال راحت خریداری کنند.





#اولانچ #مقاومت #۶۰۰ #روزه #خود #را #شکست #هدف #بعدی #۹۰ #دلار #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply