Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهقیمت چین‌لینک (LINK) نشانه‌هایی از یک روند صعودی را به نمایش گذاشته است. همگرایی اندیکاتورهای کلیدی نشان‌دهنده صعودی است که سرمایه‌گذاران باتجربه و مبتدی به شدت منتظر آن هستند. در ادامه بررسی خواهیم کرد که آیا قیمت LINK پتانسیل رسیدن به ۲۴ دلار را دارد یا خیر.

هولدرها در حال انباشت توکن LINK هستند!

مشاهدات اخیر در مورد تغییر وضعیت ذخایر LINK در صرافی‌ها، نشان‌دهنده انباشت این توکن توسط معامله‌گران است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


همانطور که در تصویر زیر مشخص است، افزایش قابل‌توجه تعداد‌ توکن‌های لینک در صرافی‌ها بین ماه‌های فوریه و مارس، نشان‌دهنده تمایل سرمایه‌گذاران به فروش دارایی‌های خود بود.link-price-increase-optimism
این روند در تاریخ ۳ مارس دستخوش تغییر شد و طی یک بازه زمانی هشت روزه، توکن‌های لینک از صرافی‌ها برداشت شدند. این اقدام به معنی بی‌میلی کاربران به فروش دارایی‌های خود و خوش‌بینی آنها نسبت به آینده است.

احساسات منفی در مورد چین‌لینک در حال کاهش است!

در تاریخ ۹ مارس، شاخص احساسات وزنی (Weighted Sentiment) به منفی ۱.۴۶ واحد سقوط کرد و در منفی‌ترین وضعیت خود از آگوست ۲۰۲۳ قرار گرفت. این شاخص بین ۹ تا ۱۱ مارس تعدیل شد و به منفی ۰.۸۸ رسید.link-price-increase-optimism
این افزایش طی یک دوره دو روزه، حاکی از تغییر احساسات بازار است. این تغییر تدریجی از احتمال افزایش این شاخص به سمت احساسات خوش‌بینانه‌تر، در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد.

پیش‌بینی قیمت چین‌لینک

چارت ورود و خروج پول در سطوح قیمتی (In/Out of the Money Around Price) نشان می‌دهد که بسیاری از خریداران در حال حاضر در وضعیت سوددهی هستند. همچنین، قوی‌ترین سطح حمایت بین سطوح ۱۸.۲۷ و ۲۰.۸۷ دلار قرار دارد. قیمت در صورت نزول در این ناحیه حمایت خواهد شد.link-price-increase-optimism
درست بالاتر از قیمت فعلی یعنی ۲۱.۵۴ دلار، منطقه‌ای وجود دارد که ممکن است سرمایه‌گذاران زیادی منتظر فروش دارایی خود در آن باشند. این منطقه بین ۲۱.۵۵ تا ۲۴.۷۹ دلار قرار دارد. وجود مقاومت در این منطقه، افزایش قیمت را چالش‌برانگیز خواهد کرد.
با این وجود و با پیشی گرفتن انگیزه خریداران از فروشندگان، قیمت LINK می‌تواند بر مقاومت ۲۴ دلاری که بالاترین قیمت این رمزارز از دسامبر ۲۰۲۱ است، غلبه کند.
در مقابل، اگر قیمت LINK سطح حمایت ۲۰.۷۰ دلار را از دست بدهد، تا ۲۰ دلار یا حتی ۱۹.۴۵ دلار سقوط خواهد کرد.


#افزایش #موج #خوشبینی #در #بازار #چین #لینک #قیمت #LINK #تا #کجا #صعود #خواهد #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply