Monday, May 13, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر پی رونق گرفتن بخش گیم‌فای (GameFi)، قیمت توکن GALA، ارز دیجیتال بومی پلتفرم گالا گیمز (Gala Games)، در دو روز گذشته حدود ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن GALA حدود ۰.۰۶۹۲۸ دلار و ارزش بازار آن ۲.۰۲۶ میلیارد دلار است. شایان ذکر است که ارزش بازار این توکن در کمتر از یک هفته، بیش از یک میلیارد دلار رشد کرده است.
این توکن اخیرا یکی از بهترین عملکرد‌ها را در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار داشته است و پرایس اکشن و اندیکاتورهای تکنیکال، از ادامه روند صعودی آن حکایت دارند.

RamzarzRamzarzخرید سریع GALA!
با یک کلیک گالا (GALA) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید GALA


نکته قابل‌توجه در مورد وضعیت فعلی گالا این است که حدود ۹۰ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی قیمت خود (۰.۸۲۴۸ دلار) که در نوامبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود، قرار دارد.
این اختلاف قابل‌توجه، به معنای وجود فضای کافی برای صعود بیشتر در کوتاه‌مدت و بلند‌مدت است. علاوه بر این، میانگین متحرک ۳۰ روزه یک تقاطع طلایی را با میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ایجاد کرده که سیگنالی صعودی محسوب می‌شود.gala-gala-price-jumps-100-in-two-days-amid-gamefi-frenzy
پلتفرم گالا گیمز خود نیز در هفته‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به راه‌اندازی صرافی غیر‌متمرکز گالاسواپ (GalaSwap DEX) اشاره کرد. این پیشرفت‌ها منجر به افزایش نرخ پذیرش توکن GALA شده است.





#رشد #۱۰۰ #درصدی #گالا #تنها #در #روز #رالی #صعودی #قیمت #GALA #همچنان #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply