Tuesday, May 14, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر میان ترندهای امروز بازار کریپتو، یک رمزارز جدید با نام دیچت (DECHAT) به چشم می‌خورد که با رشد قابل‌توجه خود، توجه‌ معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را جلب کرده است.
دیچت که در اواخر فوریه امسال به بازار عرضه شد، در زمان نگارش این خبر با قیمت ۴٫۵ دلار معامله می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود که یک رشد چشمگیر ۶۷ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.next-cryptocurrency-to-explode-monday-march-11-dechat-band-protocol-chainlink

در نتیجه این رالی صعودی، بالاترین قیمت تاریخی دیچت در ۱۱ مارس، در محدوده ۸٫۷۴ دلار به ثبت رسید. به این ترتیب، رشد قیمت دیچت از زمان معرفی تاکنون، به بیش از ۱۴۰ درصد می‌رسد.

RamzarzRamzarzخرید سریع DECHAT!
با یک کلیک دیچت (DECHAT) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید DECHAT


همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات دیچت هم در بازه ۲۴ ساعته، به ترتیب ۹۹ و ۸۱۷ درصد افزایش یافته و به ۱۵٫۶۹ میلیون دلار و ۳۲٫۴۸ میلیون دلار رسیده است.
علاقه فزاینده به این پروژه نشان‌دهنده تکامل فناوری ارتباطات مبتنی بر بلاکچین است. بر اساس وایت پیپر دیچت، این شبکه یک پروتکل ارتباطی وب ۳ است که با هدف تقویت تعامل غیرمتمرکز بین کاربران وب ۳ طراحی و ساخته شده است.
اگرچه پروژه‌های بسیاری در این فضا وجود دارند، اما دیچت ادعا می‌کند که با ادغام هوش مصنوعی، خود را از دیگران متمایز می‌کند. به این ترتیب، دیچت مفهوم جدیدی را به نام AISocialFi در اقتصاد رمزارزی معرفی کند.

به عبارتی، این پلتفرم ارزش خود را از دو ترند پررونق در بازار کریپتو به دست می‌آورد: هوش مصنوعی و سوشال‌فای (ترکیب ارتباطات اجتماعی و امور مالی غیرمتمرکز).

این خبر جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی بر عهده کاربران گرامی است.


منبع

اینساید بیت کوینز




#استقبال #بالای #معاملهگران #از #رمزارز #جدید #دیچت #توکن #DECHAT #چرا #ترند #شده

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply