Sunday, May 12, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر حالی که بیت کوین رالی صعودی خود را سپری می‌کند و از محدوده ۷۲۰۰۰ دلاری نیز عبور کرده است، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در یک روز بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار و در هفته گذشته حدود ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش یافته و برای اولین بار طی بیش از دو سال گذشته به بیش از ۲.۸ تریلیون دلار رسیده است.

پس از اینکه بیت‌کوین آخر هفته آرامی را سپری کرد و کمی پایین‌تر از ۶۲۰۰۰ دلار قرار داشت، روز گذشته و با شروع اولین روز هفته کاری، قیمت این ارز دیجیتال چندین هزار دلار افزایش یافت و به بالاترین سطح تاریخی خود در سال ۲۰۲۱ نزدیک شد.
امروز صبح این سطح با عبور قاطعانه بیت کوین شکسته شد و قیمت این رمزارز به ۷۲۲۰۰ رسید. در این بین، تسلط بیت کوین بر آلت کوین ها به ۴۹.۷ درصد افزایش یافته و ارزش بازار آن به بیش از ۱.۴۱ تریلیون دلار رسیده است.

RamzarzRamzarzخرید سریع BTC!
با یک کلیک بیت‌کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BTC


اکثر آلت‌کوین‌های با ارزش بالاتر نیز در مقیاس روزانه سبز شده‌اند. اتریوم با جهش ۲.۶ درصدی و معامله با قیمتی کمی بالاتر از ۴۰۰۰ دلار، از جمله باثبات‌ترین ارزهای دیجیتال است.
بایننس کوین نیز پس از یک رشد روزانه ۲ درصدی، به قیمت ۵۳۰ دلار رسیده و اوج قیمتی چند ساله خود را ثبت کرده است.
قیمت چین‌لینک (LINK)، آی‌ام‌ایکس (IMX) و لایت‌کوین (LTC) هم امروز بین ۶ تا ۸ درصد افزایش یافته‌ است. در این میان، نیر کوین (NEAR) با افزایش چشمگیر ۱۵ درصدی، بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده و اکنون در محدوده ۷ دلاری معامله می‌شود.


منبع

کریپتو پوتیتو




#افزایش #چند #صد #میلیارد #دلاری #ارزش #بازار #کریپتو #همزمان #با #رکوردشکنیهای #بیت #کوین

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply