Monday, May 20, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهقیمت پپه (PEPE)، سومین میم کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، در یک ماه گذشته تقریباً ۸۰۰ درصد رشد داشت و ارزش بازار آن از سقف ۳ میلیارد دلار فراتر رفت. اما با وجود این رشد چشمگیر و اصلاح فعلی قیمت، آیا پپه می‌تواند روند صعودی خود را ادامه دهد؟

پپه بیش از ۲۵ هزار هولدر جدید به دست آورد!

افزایش اخیر تعداد دارندگان پپه به میزان بیش از ۲۵ هزار آدرس در عرض دو هفته، گویای افزایش اعتماد به این ارز دیجیتال است و می‌تواند به ‌عنوان پایه‌ای محکم برای رشد پایدار قیمت آن عمل کند. شایان ذکر است که در حال حاضر، نشانه‌ای از کند شدن روند افزایشی تعداد هولدرهای پپه وجود ندارد.

pepe-price-new-all-time-highs
قیمت و تعداد هولدرهای پپه در یک ماه گذشته.

بر اساس داده‌های موجود، پپه در ۶ فوریه تقریباً ۱۵۰ هزار هولدر داشت. در تاریخ ۸ مارس، تعداد دارندگان آن به ۱۷۵ هزار آدرس افزایش یافت که نشان‌دهنده یک رشد ۱۶ درصدی است. آخرین باری که پپه در یک بازه زمانی کوتاه، دارندگان بسیاری را جذب کرد، قیمت آن در عرض ۱۵ روز دو برابر شد.

سوددهی پپه افزایش یافته است!

در حال حاضر، نسبت دارندگان پپه که در وضعیت سوددهی هستند، برابر ۸۶ درصد است که معادل تقریباً ۱۶۰ هزار آدرس است. تنها پنج روز قبل، این رقم ۹۱ درصد بود. با این حال و با توجه به هجوم دارندگان جدید که در بحبوحه حرکت صعودی وارد بازار شده‌اند، چنین افتی قابل انتظار و طبیعی است.

pepe-price-new-all-time-highs
وضعیت سوددهی آدرس‌های پپه.

نکته جالب توجه این است که تعداد بالای آدرس‌های در سود ممکن است گاهی به روندهای نزولی بالقوه اشاره کنند. این امر زمانی اتفاق می‌افتد که دارندگان تصمیم بگیرند سود خود را برداشت کنند. چنین اقداماتی می‌تواند منجر به افزایش فعالیت فروش شود و در نهایت، بر ارزش توکن تأثیر منفی بگذارد.

RamzarzRamzarzخرید سریع PEPE!
با یک کلیک پپه (PEPE) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PEPE


با این وجود و علی‌رغم افزایش اخیر قیمت، به نظر می‌رسد که بخش قابل‌توجهی از این سرمایه‌گذاران تمایل به حفظ دارایی‌های خود دارند. در واقع، آنها افزایش بیشتر قیمت را پیش‌بینی می‌کنند و به همین دلیل، تصمیمی برای فروش ندارند.

پیش‌بینی قیمت پپه

تحلیلگران بازار در مورد پتانسیل پپه برای ادامه مسیر صعودی خود بسیار خوش‌بین هستند. در صورتی که PEPE با موفقیت از سطح مقاومتی ۰٫۰۰۰۰۰۸۹ دلار فراتر رود، می‌تواند رالی صعودی جدیدی را آغاز کرده و به سطح کلیدی ۰٫۰۰۰۰۱ دلار برسد. دستیابی به این قیمت، یک نقطه عطف تاریخی برای پپه خواهد بود.

pepe-price-new-all-time-
نمودار کندل یک ساعته قیمت پپه.

در مقابل، اگر PEPE نتواند بالاتر از سطح حمایتی ۰٫۰۰۰۰۰۶۹ دلار باقی بماند، احتمال کاهش آن به سطح ۰٫۰۰۰۰۰۴ دلار وجود دارد که نشان‌دهنده یک رکود قابل‌توجه و اصلاح ۵۵ درصدی از موقعیت فعلی آن است.


#پیشبینی #قیمت #پپه #آیا #فاز #اصلاحی #فعلی #مقدمهای #برای #ثبت #یک #رکورد #جدید #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply