Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقههیجان جامعه کریپتوکارنسی‌ها با آغاز شمارش معکوس برای هاوینگ بیت کوین (BTC) و بیت کوین کش (BCH) به اوج خود رسیده است.

رویداد هاوینگ که معمولا هر ۴ سال یک‌بار برای بیت کوین و بیت کوین کش رخ می‌دهد، با نصف کردن پاداش استخراج، به عنوان مکانیسمی برای کنترل تورم و عرضه در گردش این رمزارزها به کار می‌رود.
نصف شدن پاداش استخراج موجب کاهش سرعت تولید بیت کوین‌های جدید می‌شود، در نتیجه هاوینگ باعث کمبود عرضه بیت کوین خواهد شد. این کاهش در میزان عرضه، نرخ تورم توکن‌های جدید را نیز از بین خواهد برد و اغلب منجر به صعود قیمت می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


انتظار می‌رود هاوینگ بعدی بیت کوین در آوریل ۲۰۲۴ رخ دهد. طی این رویداد، پاداش استخراج هر بلاک برای ماینرها از ۶.۲۵ بیت کوین به ۳.۱۲۵ بیت کوین می‌رسد و پیش‌بینی می‌شود این کاهش موجب افزایش تقاضا و در نهایت، افزایش قیمت شود.
کاوشگر بلاکچین OKLink، زمان اجرای هاوینگ بیت کوین را ۴۲ روز دیگر با تاریخ تخمینی ۲۰ آوریل گزارش گرده است. در حال حاضر، ۶۱۱۴ بلاک دیگر برای استخراج باقی مانده‌ است.
مجموع کل بلاک‌هایی که برای اجرای هر هاوینگ بیت کوین باید استخراج شوند، ۲۱۰,۰۰۰ بلاک است. به طور مشابه، بیت کوین کش نیز خود را برای رویداد هاوینگ در آوریل ۲۰۲۴ آماده می‌کند.
به گزارش OKLink، هاوینگ بیت کوین کش زودتر از بیت کوین و تقریبا ۲۶ روز دیگر انجام خواهد شد. تاریخ مورد انتظار برای این رویداد، ۴ آوریل ۲۰۲۴ است.





#هاوینگ #بیتکوین #بیتکوین #کش #به #شمارش #معکوس #افتاد #رالی #صعودی #همچنان #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply