Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهافزایش تقاضا برای بیت کوین و رشد قابل‌توجه قیمت آن، به بهبود احساسات در صنعت کریپتو منجر شده و سرمایه قفل شده در شبکه‌های بلاکچینی را برای اولین بار طی دو سال گذشته، به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار رسانده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم اطلاعاتی دیفای‌لاما (DefiLlama)، مجموع ارزش دارایی‌های قفل شده (TVL) در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) به ۱۰۰.۱ میلیارد دلار رسیده است.
همچنین، حجم معاملات این بخش در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ میلیارد دلار بوده است. با این حال، این رقم هنوز از رکورد ۱۸۹ میلیارد دلاری ثبت‌شده در نوامبر ۲۰۲۱ فاصله دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


پروتکل لیکویید استیکینگ لیدو (Lido) با ۳۸.۷ میلیارد دلار TVL، در این زمینه پیشرو است و پس از آن، اکوسیستم استیکینگ ایگن‌لیر (EigenLayer) و پروتکل آوه (Aave) به ترتیب با بیش از ۱۱ میلیارد دلار TVL، در رده‌های بعدی قرار دارند.defi-tvl-reaches-100b-bitcoin-pumps-sentiment
همانطور که گفته شد، رشد بخش دیفای به افزایش تقاضا برای بیت کوین نسبت داده می‌شود. در پی افزایش تقاضای سازمانی برای صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین طی هفته گذشته، قیمت این ارز دیجیتال سقف تاریخی جدیدی را بالای ۷۰ هزار دلار ثبت کرد.
طبق تحقیقات بیت‌مکس (BitMEX)، دارایی‌های موجود در صندوق‌های ETF بیت کوین (به جز صندوق بیت‌کوین‌ تراست شرکت گری‌اسکیل) در ۸ مارس به ۲۸ میلیارد دلار افزایش یافت.


منبع

کوین تلگراف




#ارزش #کل #سرمایه #قفلشده #در #بخش #دیفای #از #۱۰۰ #میلیارد #دلار #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply