Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهنهنگ‌های ریپل امروز و در میان کاهش قیمت این رمزارز، ۳۹ میلیون توکن XRP را از بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، خریداری و انباشت کردند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ریپل با ۵.۶۱ درصد کاهش در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۶۱ دلاری قرار دارد و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن حدود ۱۱.۵ درصد افزایش داشته است.
با توجه به این داده‌ها، انباشت اخیر نهنگ‌ها، موجی از گمانه‌زنی‌ها را در میان فعالان بازار برانگیخته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بر اساس داده‌های پلتفرم ویل آلرت (Whale Alert)، دو کیف پول ناشناس مجموعاً ۳۸.۷ میلیون ریپل را در دو تراکنش جداگانه انباشت کردند. در تراکنش اول، ۱۹.۲۱ میلیون ریپل به ارزش ۱۲.۰۳ میلیون دلار از صرافی بایننس به یک کیف پول ناشناس منتقل و انباشت شد.
در تراکنش دوم نیز، ۱۹.۴۹ میلیون ریپل به ارزش ۱۲.۲۰ میلیون دلار از بایننس به یک آدرس دیگر منتقل گردید. اگرچه افت اخیر قیمت ریپل با اصلاح اغلب ارزهای دیجیتال همسو است، اما با هیاهوی خوش‌بینانه موجود مبنی بر رسیدن ریپل به ۱ دلار و همچنین، انباشت نهنگ‌ها همخوانی ندارد.
همانطور که قبلا هم گزارش شده بود، تحلیلگران برجسته‌ای مانند دارک ریفندر (Dark Defender) و اگرگ کریپتو (Egrag Crypto) معتقدند که ریپل روندی صعودی را برای رسیدن به ۱ دلار طی می‌کند.
با این حال، داده‌های بازار مشتقات ریپل، منتشر شده توسط پلتفرم کوین گلس (CoinGlass)، تداعی‌کننده احساسات نزولی است. برای مثال، کاهش سود باز معاملات ریپل همراه با کاهش قیمت آن، احساسات نزولی موجود را نشان می‌دهند.





#نهنگهای #ریپل #۳۹ #میلیون #XRP #را #بلعیدند #آیا #افزایش #قیمت #در #راه #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply