Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهقیمت شیبا اینو (SHIB) طی ماه گذشته ۳۴۳ درصد و روز گذشته حدود ۵۰ درصد افزایش یافت. در همین راستا، سرمایه‌گذاران و معامله‌گران در حال بررسی شاخص‌های مختلف برای یافتن نشانه‌‌هایی از ادامه افزایش قیمت هستند. در ادامه این نشانه‌ها را بررسی خواهیم کرد.

افزایش نسبت MVRV

هفته پیش، نسبت MVRV (ارزش بازار به ارزش واقعی) برابر ۰.۵ بود که نشان می‌داد قیمت این ارز دیجیتال کمتر از ارزش واقعی آن است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


این نسبت پس از گذشت زمان، به ۱.۲۹ رسید که نشان‌دهنده احساسات صعودی قوی و تغییری بزرگ در پویایی بازار است.shib-price-bullish-signs
نسبت فعلی نشان می‌دهد که بیشتر سرمایه‌گذاران SHIB ممکن است توکن‌های خود را برای برداشت سود بفروشند که این موضوع می‌تواند به کاهش قیمت در پی افزایش فروش و یا رشد قیمت در پی افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران منجر شود.

آدرس‌های بزرگ دارایی خود را نگه داشته‌اند!

در حال حاضر، ۵۸.۳۱ درصد از کل موجودی SHIB توسط آدرس‌های بزرگ نگهداری می‌شود که نسبت به ۵۹.۵۵ درصد در تنها سه روز قبل، کاهش اندکی داشته است. این درصدها تأیید می‌کنند که آدرس‌های بزرگ دارایی‌های خود را حفظ کرده‌اند.shib-price-bullish-signs
ثابت ماندن این درصد یا افزایش آن می‌تواند نشان‌دهنده اعتماد سرمایه‌گذاران به پتانسیل رشد توکن باشد، که به نفع قیمت خواهد بود.

پیش‌بینی قیمت: افزایش ۵۰ درصدی در پیش است؟

چارت شاخص IOMAP هم سطوح قیمت کلیدی را که آدرس‌ها توکن‌های خود را در آن خریداری کرده‌اند، نشان می‌دهد. در قیمت فعلی (۰.۰۰۰۰۳۷ دلار)، اکثر دارندگان در سود هستند که می‌تواند موجب ایجاد حمایت قوی در این سطح شود.shib-price-bullish-signs
اگر قیمت شیبا از سطح کنونی کاهش نیابد، ممکن است اعتماد سرمایه‌گذاران تقویت شده و قیمت به سمت مقاومت بعدی در نزدیکی ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار حرکت کند. در صورت شکستن این مقاومت، قیمت تا ۰.۰۰۰۰۶ دلار نیز افزایش خواهد یافت و آماده رشدی ۵۰ درصدی و ثبت رکورد قیمتی جدید خواهد شد.
در مقابل، افت قیمت از سطح کنونی می‌تواند باعث شود قیمت SHIB تا حمایت ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار کاهش یابد.


#دلایلی #که #نشان #میدهند #رشد #قیمت #شیبا #میتواند #ادامه #داشته #باشد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply