Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهقیمت بیت کوین اندکی پس از شروع جلسه معاملاتی در ۵ مارس، سقف قیمت تاریخی جدیدی (۶۹۱۷۰ دلار) را ثبت کرد و در ادامه، با سقوطی ۹.۷۵ درصدی تا محدوده ۶۱ هزار دلار کاهش یافت.

علی‌رغم اصلاح اخیر، قیمت بیت کوین همچنان رشدی ۱۲ درصدی نسبت به هفته قبل را تجربه می‌کند. در حالی که فعالان بازار در مورد آینده قیمت این ارز دیجیتال ابهام دارند، تحلیلگران این حرکت را یک اصلاح سالم می‌دانند که نباید راجع به آن نگران بود.
یکی از تحلیلگران بازار به نام اکسل کیبار (Aksel Kibar) نموداری را به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد بیت کوین به بالای ۶۹۰۰۰ دلار رسیده و آن را مرحله فومو (FOMO) نامیده است.bitcoin-analysts-say-btc-price-correction-is-just-healthy-consolidation-وی در پست ۴ مارس خود اشاره کرد که بیت کوین به سمت اوج نوامبر ۲۰۲۱ در حدود ۶۹۰۰۰ دلار پیش می‌رود. او به سرمایه‌گذاران هشدار داد که در این سطوح گرفتار احساس فومو نشوند.

RamzarzRamzarzخرید سریع BTC!
با یک کلیک بیت‌کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BTC


الکس تورن (Alex Thorn)، رئیس بخش تحقیقات گلکسی ریسرچ (Galaxy Research) نیز توجهات را به عملکرد تاریخی قیمت بیت کوین جلب کرده است؛ به ویژه عملکرد آن در سال ۲۰۲۰، زمانی که پس از رسیدن به سقف قیمتی جدید، برای مدتی یک اصلاح را تجربه کرد.bitcoin-analysts-say-btc-
تورن اشاره کرد که اگر تاریخ تکرار شود، بیت کوین احتمالاً طی چند هفته آینده حدود ۱۱.۳ درصد کاهش خواهد یافت و مجددا پس از آن، سقف قیمت جدیدی را ثبت خواهد کرد.
قمیت بیت کوین طی فاز اصلاحی خود می‌تواند تا محدوده ۵۰ تا ۵۵ هزار دلار کاهش یابد. در ۲ مارس، پیتر برانت (Peter Brandt) نموداری را به اشتراک گذاشت که قیمت بیت کوین را در یک کانال صعودی، با حمایت کوتاه مدت ۵۵۰۰۰ دلار (خط میانی کانال) نشان می‌داد. وی بیان داشت که، رسیدن قیمت به زیر سطح ۵۵ هزار دلار یک فرصت خرید عالی است.bitcoin-analysts-say-btc-
در همین حال، تحلیلگر مستقل به نام علی، عنوان کرد که اندیکاتور تی‌دی ‌سکوئنشال (TD Sequential) در نمودار روزانه، سیگنال فروش را نشان می‌دهد.bitcoin-analysts-say-btc-
در این میان، داده‌های بازار نشان می‌دهند که معامله‌گران در بازه زمانی که قیمت بالای ۶۹ هزار دلار قرار گرفته بود، عملکرد ضعیفی داشته‌اند. طبق داده‌های کوین‌گلس (Coinglass)، بیش از ۱.۱۷ میلیارد دلار پوزیشن اهرمی طی ۲۴ ساعت گذشته در سراسر بازار کریپتو لیکویید شده که ۸۴۶ میلیون دلار از آن مربوط به پوزیشن‌های لانگ بوده است.


#نظر #کارشناسان #بازار #در #مورد #حرکت #بعدی #بیت #کوین #پس #از #پامپ #دامپ #اخیر

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply