Monday, May 13, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو، اعلام کرد که این میم کوین مورد حمایت رابرت اف کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr.)، نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، قرار گرفته است.

در یک حرکت بزرگ برای شیبا اینو، رابرت اف کندی جونیور و راس دیویس از گروه ” In Russ We Trust Crypto” در رویداد ETHDenver ۲۰۲۴ با پوشیدن نشان شیبا اینو، حمایت خود را از ارتش SHIB نشان دادند.shytoshi-kusama-highlights-rfk-jr-endorsing-shiba-inu
شیتوشی کوساما همچنین در پیامی رمزآلود در پلتفرم X به روابط و دوستان جدید خود اشاره کرد و گفت که یک روز کامل برای برگزاری جلسه با دوستان جدید خواهند داشت.
او همچنین با اشاره به موفقیت شیبا اینو با بودجه بسیار کم و تقریباً بدون تبلیغات و بازاریابی، از ارتقای سطح و نمایش قدرت واقعی این میم کوین در ماه‌های آینده خبر داد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


شیبا اینو در رالی اخیر میم کوین‌ها، در طول یک هفته افزایش قیمت بیش از ۱۸۰ درصدی را تجربه کرده است. اکنون شیبا فاصله بسیار کمی تا ورود به جمع ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار دارد.
در حالی که شیتوشی کوساما در X حمایت گسترده خود و دیگر افراد سرشناس را ابراز کرد، قیمت شیبا اینو در عرض یک ساعت بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت.
قیمت شیبا در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۷ دلار معامله می‌شود. سرمایه‌گذاران شیبا نسبت به SHIB، ۱۰۰۰SHIB و SHIB۱۰۰۰ بسیار خوشبین هستند؛ چراکه پوزیشن‌های فروش آنها همچنان در حال لیکویید شدن است.
از طرفی، سود باز معاملات فیوچرز شیبا در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۶ درصد افزایش یافته و ارزش معاملات آتی دائمی ۱۰۰۰SHIB نیز به حدود ۱۵۰ میلیون دلار رسیده است.





#اعلام #حمایت #نامزد #انتخابات #ریاستجمهوری #آمریکا #از #شیبا #قیمت #SHIB #پرواز #کرد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply