Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهسگ کلاه‌دار (WIF) که یک میم‌کوین مبتنی بر شبکه سولانا است، با عملکرد چشمگیر خود طی هفته گذشته، توجه سرمایه‌گذاران زیادی را به خود جلب کرده است.

در همین راستا، آرتور هیز (Arthur Hayes)، هم‌بنیانگذار صرافی بیت‌مکس (BitMEX)، پیش‌بینی کرده است که قیمت این میم کوین به ۲ دلار افزایش خواهد یافت. این پیش‌بینی موجب ایجاد هیجان زیادی در جامعه این ارز دیجیتال شده است.
تأیید سگ کلاه‌دار توسط هیز موضوع جدیدی نیست و وی قبلا نیز از این میم‌کوین به عنوان توکنی تأثیر‌گذار در چشم‌انداز آتی حوزه ارزهای دیجیتال یاد کرده بود.
در پی افزایش قیمت توکن WIF، پلتفرم اطلاعاتی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) از فعالیت قابل‌توجه یک نهنگ خبر داده است. اخیراً یک نهنگ مقدار قابل‌توجهی سولانا (SOL) به ارزش تقریبی ۹۱۸ هزار دلار را از بایننس برداشت کرده تا با استفاده از آن، ۶۷۳۳۹۴ توکن WIF را به قیمت ۱.۳۶ دلار به ازای هر واحد، خریداری کند.

RamzarzRamzarzخرید WIF فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک WIF (سگ کلاهدار سولانا) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید WIF


به نظر می‌رسد این نهنگ نسبت به آینده این توکن بسیار خوش‌بین است. وی پیش از این نیز به خرید توکن WIF اقدام کرده بود و اکنون، در مجموع ۲.۸۲ میلیون توکن WIF با قیمت متوسط ۰.۷۱ دلار، در اختیار دارد.
سود تحقق‌نیافته این نهنگ تا کنون، ۱.۳۵ میلیون دلار برآورد شده است. علاوه بر این، پیش از این گزارش شده بود که یک معامله‌گر با سرمایه‌گذاری در سگ کلاهدار، ۳۱۰ دلار خود را به ۳.۱۲ میلیون دلار تبدیل کرده و بازدهی ۱۰۰۷۵ برابری را در عرض تنها سه ماه به دست آورده است.
قیمت توکن WIF طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۲۸ درصدی به ۱.۶۰ دلار و حجم معاملات روزانه آن با کاهشی ۱۸ درصدی به ۳۱۶ میلیون دلار رسیده است.





#پیشبینی #آرتور #هیز #درباره #آینده #سگ #کلاهدار #چرا #رشد #قیمت #WIF #همچنان #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply