Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقه

اوکی اکسچنج

بنا بر اخبار منتشرشده از صرافی اوکی‌اکسچنج، در هفته اخیر این صرافی ارزهای دیجیتال زیگنالی (Zignaly)، ارز QnA۳.Ai(GPT)، بیت کرانچ (BitsCrunch) و ارز Smart Layer Network Token (SLN) را به لیست ارزهای معاملاتی خود اضافه کرد.

اکسکوینو

بنا بر اطلاعیه منتشرشده در صرافی اکسکوینو، این صرافی از برگزاری جشواره عیدانه همراه با جوایز ویژه خبر داد.excoino
طبق اطلاعیه این صرافی، کاربران تا تاریخ ۲۲ اسفند ماه ۱۴۰۲ فرصت شرکت در جشواره عیدانه اکسکوینو را دارند. کاربران عزیز می‌توانند با شرکت در این جشنواره و افزایش موجودی و جمع‌آوری امتیاز، یک دستگاه پژو ۲۰۶ و سه گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip ۵، به عنوان هدیه دریافت کنند.

راستین

صرافی ارز دیجیتال راستین اعلام کرد که ارز دیجیتال پپه 2 (PEPE2)، فنزی (FNZ)، اوردی سواپ (ORDS) و هانک (HONK) را به لیست ارزهای معاملاتی خود اضافه کرده است و اکنون در دسترس کاربران قرار دارد.

رمزینکس

صرافی رمزینکس از اضافه شدن ارزهای ترند کارتزی (Cartesi)، آوی (Lends)، میکس‌موب (MixMob) و پورتال کوین (Portal) به این صرافی خبر داد و در حال حاضر این ارزها در رمزینکس قابل معامله‌ است.

آبان تتر

آبان‌تتر، از اضافه کردن معامله حرفه‌ای ارز دیجیتال شیبا اینو در این صرافی خبر داد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


بر اساس اخبار منتشر شده از صرافی آبان‌تتر، کاربران می‌توانند علاوه بر معامله حرفه‌ای بیت‌کوین و اتریوم، این بار ارز دیجیتال شیبا اینو را در این صرافی معامله کنند.
ABANTETER





#اخبار #صرافیهای #ارز #دیجیتال #۱۰ #اسفند #۱۴۰۲

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply