Tuesday, May 14, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهجاستین سان، بنیان‌گذار ترون، در پلتفرم X (توییتر سابق) میزان بیت کوین‌های خود را فاش کرد. سان در پست اخیر خود در X به ۳.۵ میلیون دنبال‌کننده خود اعلام کرد که ۲۸,۶۱۳.۷۴ بیت کوین در اختیار دارد.

این افشاگری در حالی انجام شد که قیمت بیت کوین از مرز ۵۵۰۰۰ دلار گذشته بود. حضور پررنگ سان به عنوان یک نهنگ در بازار کریپتو، باعث انتشار گزارش‌ها و گمانه‌زنی‌های مکرر در مورد خرید، فروش و دارایی‌های او می‌شود و پیامد فعالیت‌های وی توسط فعالان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
سال گذشته، سان از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) با اقدامات اجرایی مواجه و متهم به معامله ترونیکس (Tronix) و بیت تورنت (BitTorrent) بدون ثبت آنها به عنوان اوراق بهادار شد. همچنین، ابهاماتی در مورد صرافی هوبی سابق که متعلق به سان است، وجود دارد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در آگوست ۲۰۲۳ برخی گمانه‌زنی‌ می‌کردند که سان در بحبوحه شایعات ورشکستگی، ۲۰۰ میلیون دلار تتر به این صرافی انتقال داده است. علاوه بر این‌ها، سان متهم به عدم افشای پرداخت برای تبلیغات دارایی‌ها و محصولات کریپتویی نیز شده است.
گزارشات اخیر مربوط به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، تاثیر مثبتی بر افزایش قیمت این ارز دیجیتال بزرگ داشته است. ماه گذشته، ۱۱ صندوق ETF بیت کوین تایید شد.
در این میان، تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که با افزایش ذخیره ETFهای بیت کوین شرکت‌هایی مانند گری اسکیل و بلک راک، ارزش بازار بیت کوین به ۱.۵ تریلیون دلار خواهد رسید.
رشد اخیر قیمت‌ها در بازار کریپتو باعث شد که در ۲۷ فوریه، بیش از ۳۸۰ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکویید شود.
به طور خاص، ۱۰۹ میلیون دلار از معاملات خرید اهرمی لیکویید شد، این در حالی است که لیکوییدیشن معاملات فروش اهرمی، خسارت ۲۷۱ میلیون دلاری را برای معامله‌گران در پی داشت.


#پرتفوی #جاستین #سان #فاش #شد #خالق #ترون #چند #بیت #کوین #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply