Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت کوین (BTC) تا ۵۷ هزار دلار افزایش یافت و به اوج‌هایی رسید که از اواخر سال ۲۰۲۱ مشاهده نشده بود. یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت، جریان‌های عظیم ورودی به صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین، عنوان شده است.

در این میان، گزارش‌ها حاکی از آنند که افزایش اخیر قیمت‌ها، باعث لیکوییدیشن نزدیک به ۳۸۰ میلیون دلار موقعیت معاملاتی بازار کریپتو در عرض ۲۴ ساعت شده است. در این میان، ۱۰۸ میلیون دلار به لیکوییدیشن معاملات لانگ و ۲۷۲ میلیون دلار به لیکوییدیشن معاملات شورت مربوط است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در نتیجه این لیکوییدیشن‌ها، در مجموع ۸۹،۱۶۳ معامله حذف شد که در این بین، معاملات بیت کوین با ۱۹۰ میلیون دلار لیکوییدیشن و پس از آن، اتریوم با ۶۸ میلیون دلار لیکوییدیشن، بیشترین آسیب را متحمل شدند.crypto-liquidations-bitcoin-price-rises
جالب اینجاست که این افزایش قیمت‌ها با هجوم سرمایه قابل‌توجهی به ETFهای بیت کوین همزمان بوده است. طبق گزارش‌ها، در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جریان خالص ورودی به تمام ETFهای بیت کوین به حدود ۵۲۰ میلیون دلار افزایش یافته که بالاترین رقم در دو هفته اخیر است.
پیتر برانت، معامله‌گر کهنه‌کار نیز پیش‌بینی خود را درباره قیمت بیت کوین تغییر داده و به جای ۱۲۰ هزار دلار، این بار هدف ۲۰۰ هزار دلار را برای این ارز دیجیتال در چرخه فعلی تعیین کرده است. انتظار می‌رود که قیمت بیت کوین بین آگوست و سپتامبر ۲۰۲۵ به اوج خود برسد.
در همین حال، برانت همچنین هشدار داده که بسته شدن کندل قیمت زیر پایین‌ترین سطح هفته قبل، در حدود ۵۰،۵۰۰ دلار، می‌تواند در کوتاه مدت چشم‌انداز صعودی آن را باطل کند. چنین نوسانی ممکن است باعث اصلاح قیمت بیت کوین به سمت ۴۶،۵۰۰ دلار یا کمتر شود.


منبع

بی‌این‌کریپتو




#در #روز #سبز #بازار #ارزهای #دیجیتال #فروشندگان #چقدر #ضرر #کردند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply