Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهپانگولین (PNG)، توکن حاکمیتی و بومی صرافی غیرمتمرکز پانگولین (Pangolin) مستقر در بلاکچین اولانچ، در روزهای اخیر افزایش بی‌سابقه‌ای را تجربه کرده و به اوج‌های چند ساله رسیده است.

در پی این رشد قیمتي، PNG که ۱۰۰ درصد عرضه آن میان اعضای جامعه توزیع شده، موجی از علاقه را به خود جلب کرده و در نتیجه، حجم معاملات روزانه آن هم افزایش قابل‌توجهی داشته است.

RamzarzRamzarzخرید سریع PNG!
با یک کلیک پانگولین (PNG) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید PNG


در زمان نگارش این خبر، پانگولین با قیمت ۰٫۶۳ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۷۰ درصد رشد دارد. رشد قیمتی پانگولین در بازه زمانی هفتگی و ماهانه نیز به ترتیب ۶۷۰ و ۷۶۵ درصد می‌رسد.pangolin-png-soars-24-hour-volume-up-staggering
همزمان با تداوم رشد قیمت پانگولین در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش بازار و حجم معاملات این ارز دیجیتال نیز در همان بازه به ترتیب ۷۰ و ۲۱۰ درصد افزایش یافته است.
افزایش قابل‌توجه قیمت پانگولین نقطه عطف مهمی برای پلتفرم چندزنجیره‌ای و غیرمتمرکز آن است؛ چرا که همزمان با آن، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در این شبکه نیز به حدود ۴۶ میلیون دلار افزایش یافته است. اما علت افزایش علاقه معامله‌گران به پروژه پانگولین چیست؟
گزارش‌ها حاکی از آنند که رشد قیمتی چشمگیر توکن پانگولین و افزایش فعالیت‌ها در این شبکه پس از آن آغاز شد که تیم توسعه‌دهنده آن، نقشه راه جدیدی را با هدف بازگرداندن این پروژه به «شکوه سابق» خود منتشر کرد. بخشی از این نقشه راه شامل رونمایی از رابط و تجربه کاربری (UI/UX) جدید، معرفی استخرهای جدید، لیست توکن‌ها و پلتفرم اجتماعی پانگوورس (PangoVerse) است.
علاوه بر این‌ها، تیم پانگولین اخیرا پشتیبانی از BridgeSwap را اعلام کرده و به این ترتیب، امکان سواپ دارایی‌ها را در شبکه‌های اتریوم، اولانچ، زنجیره هوشمند بایننس و پلتفرم خود، فراهم می‌کند.


منبع

بیت تایمز




#رشد #۷۶۵ #درصدی #پانگولین #تنها #در #یک #ماه #چرا #کاربران #به #بازار #PNG #هجوم #میبرند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply