Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت‌ میم کوین بانک (Bonk) طی این هفته و با بهبود وضعیت بازار ارزهای دیجیتال، رشد مطلوبی را تجربه کرده است. قیمت بانک پس از ثبت یک رشد ۱۸ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، اکنون به ۰.۰۰۰۰۱۴ دلار رسیده که بالاترین سطح از ۸ ژانویه سال جاری محسوب می‌شود.

این صعود قیمت، به عنوان بخشی از رشد اکوسیستم سولانا اتفاق افتاد. قیمت توکن SOL طی دو روز گذشته افزایش یافته و به سقف خود در سال ۲۰۲۴ نزدیک شده است.
بانک، برترین میم‌کوین اکوسیستم سولانا، در چند ماه گذشته شرایط نامطلوبی داشت و بیش از ۵۸ درصد از سقف قیمت خود در سال ۲۰۲۳ سقوط کرد. با این حال، در حال حاضر نشانه‌هایی وجود دارد که قیمت بانک به کف رسیده و ممکن است به زودی روند صعودی دیگری را آغاز کند.

RamzarzRamzarzخرید سریع BONK!
با یک کلیک بونک را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید BONK


در نمودار روزانه زیر، قیمت این توکن یک الگوی کف دوقلو تشکیل داده که یکی از صعودی‌ترین الگو‌ها محسوب می‌شود.bonk-and-pepe-prices-prediction-as-the-meme-coin-surge-resumes
بانک همچنین به نقطه مقاومت کلیدی ۰.۰۰۰۰۱۴۶ دلار رسیده است که بالاترین سقف آن از روز ۱۴ فوریه محسوب می‌شود. قیمت هم‌اکنون بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه قرار دارد و شاخص قدرت نسبی (RSI) از منطقه خنثی صعود کرده است.
با این حال، اندیکاتور همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) هنوز در سطح خنثی قرار دارد.
به نظر می‌رسد که افزایش مداوم قیمت‌ها در بازار ارز‌های دیجیتال در روزهای آینده ادامه داشته باشد و منجر به رشد قیمت BONK نیز بشود. خریداران سعی دارند بار دیگر قیمت بانک را به ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار برسانند.


منبع

بنکلس تایمز




#رشد #دو #رقمی #قیمت #BONK #در #پی #بهبود #شرایط #بازار #این #صعود #تا #کجا #ادامه #دارد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply