Monday, May 13, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدو ارز دیجیتال فلوکی اینو (FLOKI) و توکن‌فای (TOKEN) طی یک رویداد ورزشی که از شبکه‌های معتبر ورزشی CCTV۵ و CCTV۵+ چین پخش شد، در معرض دید جمع‌ عظیمی از مخاطبان قرار گرفتند.

تبلیغات این دو توکن در فینال مسابقات قهرمانی تنیس روی میز تیمی جهان در بوسان پخش شد. طبق گزارش‌ها، این مسابقه بیش از ۳۴۰ میلیون مخاطب در دو کانال ذکر شده داشته است.
همکاری بین فلوکی، توکن‌فای و فدراسیون جهانی تنیس روی میز، موضوع جدیدی نیست و به مسابقات قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۳ بازمی‌گردد. این نهاد‌ها قصد دارند با ادامه همکاری خود، باعث گسترش پذیرش ارزهای دیجیتال و ارائه تجربیات کاربری مطلوب‌تر برای طرفداران تنیس روی میز شوند.

RamzarzRamzarzخرید FLOKI فقط با 10 هزار تومان!
همین حالا میتونی ارز FLOKI رو از ارزپلاس بخری!




خرید FLOKI


یکی از کاربران پلتفرم X، به نام لوسیو ماتین (Luccio Mattin)، مشاهدات خود را در مورد پویایی بازار این دو ارز دیجیتال، به اشتراک گذاشته است. به گفته ماتین، هر دو توکن الگوهای نموداری مشابهی دارند و پتانسیل افزایش قیمت آن‌ها، بسیار بالا است.
طبق نموداری که ماتین به اشتراک گذاشته، توکن‌فای که در حال حاضر ۰.۰۳۶۱۲ دلار قیمت دارد، می‌تواند تا سطح ۰.۰۵۴۹۹ دلار صعود کند.floki-and-token-featured-on-national-tv-whats-next-for-these-coins
عملکرد فلوکی اینو به صورت کلی بسیار پرنوسان بوده است. در ماه گذشته، قیمت FLOKI بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت و در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۹ دلار و ۰.۰۰۰۰۴۴ دلار در نوسان بود.
طبق گزارش کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، در زمان نگارش این خبر، قیمت توکن FLOKI پس از افزایشی ۲۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به ۰.۰۰۰۰۴۴ دلار رسیده است.
روزهای آینده برای میم کوین فلوکی اینو حیاتی است؛ زیرا سرمایه گذاران و علاقه‌مندان در مورد پتانسیل آن برای افزایش چشمگیر قیمت در آینده، قضاوت خواهند کرد.


#فلوکی #اینو #قهرمان #اصلی #مسابقات #جهانی #تنیس #روی #میز #۲۰۲۴

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply