Sunday, May 19, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهتوکن‌های راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری و لایه دوم مرتبط با بیت‌ کوین و توکن‌های مبتنی بر استاندارد BRC-20، در ۲۴ ساعت گذشته و همزمان با رشد کلی بازار کریپتو، رشد قابل‌توجه دو رقمی را ثبت کرده‌اند.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت استکس (STX)، یک پلتفرم قرارداد هوشمند متمرکز بر بیت کوین، با یک رشد ۳۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به ۳٫۲۱ دلار رسیده و اکنون فاصله بسیار کمی با اوج تاریخی ۳٫۶۱ دلاری خود دارد.
به گزارش پلتفرم هوش اجتماعی لونار کراش (Lunar Crush)، استکس در طول سال گذشته، شاهد افزایش‌ چشمگیر فعالیت‌های اجتماعی خود بوده است. در همین راستا، گزارش شده که تعاملات اجتماعی پیرامون این رمزارز نزدیک به ۱۶ هزار درصد افزایش یافته و فعالیت و معیارهای اجتماعی آن به دلیل هیجان موجود در مورد راه‌حل‌های لایه دوم بیت کوین، به شدت افزایش یافته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


توکن بومی پروژه RSK Infrastructure Framework، با نماد اختصاری RIF نیز با افزایش ۲۵ درصدی قیمت خود در بازه ۲۴ ساعته، اکنون در محدوده ۰٫۲۴۲ معامله می‌‌شود.
این پروژه بر روی بلاکچین روت استاک (Rootstock) ساخته شده و قابلیت قراردادهای هوشمند را برای بیت کوین به ارمغان می‌آورد. این پلتفرم همچنین امکان استقرار برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) را در این شبکه، بدون به خطر انداختن اصول اساسی بیت کوین فراهم می‌کند.
به گزارش پلتفرم دیفای لاما (DefiLlama)، روت استاک کمی بیش از نیمی از ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در تمام زنجیره‌های جانبی بیت کوین را در اختیار دارد که حدود ۱۶۱ میلیون دلار است. استکس نیز دارای ۱۳۸ میلیون دلار TVL (حدود ۴۳ درصد) است.bitcoin-l2-tokens-surge-double-digits-btc-notches-25-month-highسایر توکن‌های BRC-20 و توکن‌های مقیاس‌پذیری و قراردادهای هوشمند مرتبط با بیت ‌کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد خوبی داشته‌اند و قیمت همگی حداقل ۲۰ درصد در روز افزایش یافته است.


منبع

کوین تلگراف




#پامپ #توکنهای #لایه #دو #بیت #کوین #همزمان #با #صعود #BTC #به #اوج #۵۷ #هزار #دلاری

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply