Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهیک نهنگ ارزهای دیجیتال، مبلغ باورنکردنی ۴۵.۵ میلیون دلار اتریوم را خریداری و سپس استیک کرده است. این اقدام و انباشت‌های نهنگ‌های دیگر منجر به افزایش قابل‌توجه قیمت اتریوم شده است.

داده‌های اخیر پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (LookOnChain) نشان می‌دهند که یک کیف پول متعلق به یک نهنگ بزرگ با شناسه ۰x۸B۹، طی تنها شش روز، ۱۴۶۳۲ اتریوم به ارزش تقریبی ۴۵.۵ میلیون دلار را از بایننس برداشت کرده و تمامی آن را استیک کرده است.
علاوه بر این، پلتفرم اسپات‌آن‌چین (SpotOnChain) هم تراکنش جالب توجه دیگری را گزارش کرده است. یک کیف پول جدید با شناسه ۰xBa۷، در زمانی که قیمت اتریوم ۳۰۶۱ دلار بود، ۳۰۰۰ اتریوم معادل ۹.۱۸ میلیون دلار را از صرافی کراکن (Kraken) برداشت کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


در طول روزهای اخیر، شاهد انباشت اتریوم توسط نهنگ‌های زیادی بوده‌ایم. به طور خاص، دو کیف پول جدید مجموعا ۶۰۰۰ اتریوم به ارزش خیره‌کننده ۱۸.۱۷ میلیون دلار را با میانگین قیمتی ۳۰۲۸ دلار از کراکن خریداری کرده‌اند.
این برداشت‌ها از صرافی‌های متمرکز و انتقال به کیف پول‌های شخصی، نشان‌دهنده یک استراتژی برای نگهداری بلندمدت اتریوم است. در طی دو ماه گذشته، قیمت اتریوم افزایش قابل‌توجهی داشته و تاثیر این اقدامات به طور واضح در کاهش فشار فروش و مسیر قیمتی این رمزارز قابل‌مشاهده است.
در این مدت، قیمت اتریوم تقریبا ۳۵ درصد افزایش یافته و توانسته به ۳۱۰۰ دلار برسد. اتریوم آخرین بار در آوریل ۲۰۲۲ در این محدوده معامله می‌شد.
تحلیلگران و کارشناسان بازار معتقدند که که گاوهای اتریوم، این بار مقاومت ۳۳۰۰ دلاری را هدف‌ قرار داده‌اند.


منبع

بی‌این‌کریپتو




#تداوم #خرید #استیک #اتریوم #توسط #نهنگها #چه #تغییری #در #انتظار #قیمت #است

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply