Sunday, May 12, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهدر ۲۴ ساعت گذشته، یک تراکنش عظیم ریپل انجام شده‌ که توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. پلتفرم اطلاعاتی ویل‌ آلرت (Whale Alert) از انتشار تقریباً ۴۰۰ میلیون توکن XRP به ارزش حدود ۲۱۷ میلیون دلار، توسط شرکت ریپل خبر داد.ripple-400-million-xrp-transaction

این تراکنش بزرگ به دلیل زمان‌بندی غیرمعمول و یادداشت مرموز همراه با آن، موجب تعجب کاربران شده است. بسیاری از اعضای جامعه XRP از این رویداد غیرمنتظره آزادسازی توکن گیج شده‌اند و به انحراف آن از برنامه معمول ریپل اشاره کرده‌اند.
به طور معمول، ریپل حدود ۱ میلیارد توکن XRP را در اولین روز هر ماه از کیف پول خود منتشر می‌کند.این آزادسازی ماهانه توکن توسط ریپل، شفافیت را در زنجیره تامین XRP تضمین می‌کند و اجازه نمی‌دهد تا تعداد توکن‌های ریپل در هر بازه زمانی، قابل پیش‌بینی باشد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


با اجرای این استراتژی، ریپل به دنبال کاهش خطرات دستکاری بازار و حفظ ثبات در ارزش‌گذاری XRP است. بر اساس داده‌های بازار، این تراکنش اخیر تاثیر کمی بر قیمت XRP داشته است.
قیمت این ارز دیجیتال با ۰.۰۳ درصد کاهش طی روز گذشته به ۰.۵۴۴۳ دلار رسیده است. ارزش بازار آن نیز در حال حاضر ۲۹.۷ میلیارد دلار گزارش شده است.


منبع

بی‌این‌کریپتو




#عرضه #غیرمنتظره #۴۰۰ #میلیون #توکن #XRP #به #بازار #توسط #ریپل #علت #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply