Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاستارک‌نت (Starknet)، یک راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ جدید برای اتریوم، پس از راه‌اندازی خود در هفته گذشته، در حال تجربه یک افزایش قابل‌توجه است.

طبق گزارش‌ها، استارک‌نت اکنون به چهارمین زنجیره لایه ۲ روی اتریوم تبدیل شده که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در آن به بیش از ۱.۳۱ میلیارد دلار رسیده است.
بر اساس داده‌های پلتفرم L۲Beat، استارک‌نت به ۱.۳۱ میلیارد دلار TVL خود می‌بالد، این رقم از زمان راه‌اندازی بیش از ۶۲۰ درصد افزایش داشته است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


اکنون استارک‌نت تنها پشت‌ سر آربیتروم وان، شبکه اصلی اپتیمیسم (OP Mainnet) و مانتا پسیفیک (Manta Pacific) قرار دارد که ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده‌ در آنها به ترتیب برابر با ۱۲.۸۲ میلیارد دلار، ۷.۵۱ میلیارد دلار و ۱.۸۳ میلیارد دلار، است.
استارک‌نت با استفاده از فناوری رول‌آپ‌های دانش صفر (zk Rollup) به روشی منحصربفرد به افزایش مقیاس‌پذیری اتریوم کمک می‌کند. طبق گزارش‌ها، قراردادهای هوشمند برتر روی این پلتفرم، از جمله Orbiter Finance و Rango Exchange، کاربرانی را از سراسر جهان به خود جذب کرده‌اند.
توکن بومی استارک‌نت با نام STRK از زمان ظهور خود با فشار فروش زیادی مواجه شده است. فشار فروشی که فعالان بازار را به یاد ارزهای دیجیتال ناپایدار می‌اندازد.
در زمان نگارش خبر، قیمت این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۱.۵۳ درصد کاهش داشته و اکنون در محدوده ۱.۹۲ دلار معامله می‌شود. در حالی که STRK شاهد چندین روند صعودی بوده است، اما بسیاری از دریافت‌کنندگان اولیه هنوز در حال فروش توکن هستند.
این فروش با کاهش بیش از ۳۰ درصدی حجم معاملات به ۲۹۳,۶۷۵,۳۳۳ دلار همراه بوده است. با وجود این افت کلی قیمت، راه‌اندازی استارک‌نت نسبتاً موفق بوده است.
با یکپارچه‌سازی پیشرفته معاملات قراردادهای دائمی مانند بایننس، پیش‌بینی می‌شود که استارک‌نت در آینده نزدیک از رکود نزولی فعلی خود عبور کند.


#هجوم #سرمایه #به #شبکه #استارکنت #آیا #قیمت #STRK #هم #افزایش #خواهد #یافت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply