Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهشرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال گری‌اسکیل (Grayscale) روز سه‌شنبه درخواستی را برای راه‌اندای یک صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) با محوریت حفظ حریم خصوصی، به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه داد.

طبق گزارش‌ها، ETF حفظ حریم خصوصی گری‌اسکیل به دنبال بازتاب عملکرد چند زیرمجموعه است. این‌ زیرمجموعه‌ها شامل شرکت‌هایی هستند که در زمینه امنیت و حفاظت از داده‌ها، حریم خصوصی داده‌ها و خدمات امنیت سایبری، فعالیت می‌کنند.
بر اساس پرونده ارائه‌شده به SEC، محصولاتی که شامل بلاکچین، هوش مصنوعی و راه‌حل‌های محاسبات اِج (edge computing) هستند نیز، شامل این زیرمجموعه‌ها می‌شوند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


علاوه بر این‌ها، ETF مذکور عملکرد دارایی‌های دیجیتالی را که بر افزایش حریم خصوصی کاربر متمرکز هستند، دنبال خواهد کرد. بر اساس پرونده ارائه‌شده، صندوق تراست زی‌کش (ZCSH) گری‌اسکیل در این دسته قرار می‌گیرد.
زی‌کش یک دارایی دیجیتال است که با اولویت حفظ حریم خصوصی و ناشناس بودن طراحی شده است. این موضوع به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون افشای جزییات حساس، مانند آدرس فرستنده و گیرنده یا مبلغ منتقل‌شده، تراکنش‌های خود را انجام دهند.
در حال حاضر، جدول زمانی برای تصمیم‌گیری کمیسیون SEC در مورد تایید یا رد این ETF مشخص نشده است. با این حال، انتشار این خبر باعث شده که قیمت رمزارز زی‌کش (ZEC) به میزان قابل‌توجهی افزایش یابد.
در زمان نگارش این خبر، زی‌کش با قیمت ۲۹٫۱۴ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۲۲٫۳۳ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.grayscale-files-for-privacy-etf-with-sec-zcash-part-of-offerin


منبع

کریپتو نیوز




#واکنش #مثبت #زیکش #به #راهاندازی #یک #ETF #مبتنی #بر #حریم #خصوصی #توسط #گریاسکیل

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply