Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبه گزارش پلتفرم ردیابی Whale Alert، در روز چهارشنبه ۲۱ فوریه، ده‌ها میلیون ریپل (XRP) به ارزش ۲۰.۷۵ میلیون دلار به طور ناگهانی از صرافی بایننس به کیف پول‌های ناشناس منتقل شدند.

طبق گزارش‌ها، در ابتدا ۱۹.۹ میلیون توکن ریپل به ارزش ۱۰.۷۵ میلیون دلار به آدرس “rfQ۹E” و سپس، ۱۸.۵۴ میلیون توکن ریپل به ارزش ۱۰ میلیون دلار به آدرس “rarG۶” انتقال داده شدند.
در ابتدا هویت کیف پول‌ها مشخص نبود، اما بررسی‌های بیشتر با استفاده از اکسپلورر BitHomp نشان داد که هر دو آدرس گیرنده انتقال‌های فعال از بایننس بوده‌اند. با این حال، میزان ارتباط آن‌ها با صرافی بایننس هنوز مشخص نیست.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


هر کدام از این کیف پول‌ها اکنون به ترتیب ۲۴.۷ میلیون و ۲۴.۵ میلیون توکن ریپل دارند و در حال انجم تراکنش‌های فعال در شبکه‌های مختلف هستند.
به طور تاریخی، برداشت ارزهای دیجیتال از صرافی‌ها به عنوان سیگنالی صعودی در نظر گرفته می‌شود و نشان‌دهنده انباشت نهادی یا خریدهای استراتژیک در زمان نزول بازار است.
اما تعمیم این تفسیر به وضعیت فعلی نیازمند بررسی‌های بیشتر، آشنایی با ماهیت آدرس‌های “rfQ۹E” و “rarG۶” و همچنین، تجزیه و تحلیل تراکنش‌های بعدی آن‌ها برای ارزیابی هرگونه پیامدهای بالقوه صعودی یا نزولی است.
لازم به ذکر است که این نقل و انتقالات در حالی انجام شده که برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، در میان چالش‌های ایجادشده از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای این شرکت، نسبت به راه‌اندازی یک ETF ریپل، ابراز خوش‌بینی کرده است.
به گفته گارلینگهاوس، پس از تایید ETFهای اسپات بیت کوین، می‌توانیم انتظار ETF رمزارزهای دیگر را هم داشته باشیم.


#انتقال #دهها #میلیون #توکن #ریپل #از #صرافی #بایننس #به #کیف #پولهای #ناشناخته

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply