Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهآلفیوم (ALPH) یک بلاکچین لایه ۱ است که از نوامبر ۲۰۲۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. این بلاکچین مقیاس‌پذیری، سرعت، امنیت و عدم تمرکز را به صورت همزمان ارائه می‌دهد.

اما مزیت آن فقط در زمینه فناوری نیست. آلفیوم از طریق مجموعه کیف‌پول‌ها، یک جامعه قوی و یک اکوسیستم پرتلاش متشکل از برنامه‌های غیرمتمرکز مختلف (صرافی‌های غیرمتمرکز، بازارهای ان‌اف‌تی، بازی‌ها و موارد دیگر)، تجربه کاربری مطلوبی را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. آلفیوم همچنین یک پل بلاکچین به شبکه اتریوم دارد که باعث افزایش دسترسی به اکوسیستم آن شده است.
در حال حاضر، رویداد هکاتون این بلاکچین با تقریبا ۱۰۰ شرکت کننده در حال اجرا است، و به‌روزرسانی بعدی شبکه که زمان ایجاد بلاک را به ۱۶ ثانیه کاهش می‌دهد و امکان انجام تراکنش‌های بدون کارمزد را فراهم می‌کند، به زودی انجام خواهد شد.

RamzarzRamzarzخرید سریع ALPH!
با یک کلیک آلفیوم (ALPH) را در ارزپلاس معامله کنید!




خرید ALPH


آلفیوم تمرکز زیادی بر تجربه کاربر دارد و در این راستا، مجموعه کاملی از کیف پول‌ها را منتشر کرده است که شامل کیف پول دسکتاپ (مک، ویندوز، لینوکس)، افزونه مرورگر (کروم و فایرفاکس) و همچنین، کیف پول‌های موبایل (اندروید و iOS) است.
این حجم از تنوع، کمک زیادی به جذب کاربران بیشتر کرده است.به لطف پل بلاکچین که پیش‌تر در مورد آن گفتیم، حجم زیادی دارایی به اکوسیستم آلفیوم منتقل و در آن قفل شده‌ است و در جهت عکس نیز، بیش از ۶۰۰۰ آدرس اتریوم اکنون دارای توکن ALPH رپد شده روی بلاکچین اتریوم هستند.
آیین (Ayin) اولین صرافی غیرمتمرکز بلاکچین آلفیوم و دِدرِر (Deadrare) اولین بازار ان‌اف‌تی آن محسوب می‌شوند. همچنین، بازی‌ها و برنامه‌های راه‌اندازی شده روی این بلاکچین مانند ALPH.bet به کاربران امکان می‌دهند تا با استیک توکن‌ بومی آن، ALPH و شرکت در قرعه‌کشی‌ها، توکن‌های بیشتری به دست بیاورند.
همچنین، بلاک‌فلو الینس (Blockflow Alliance DAO)، اولین سازمان خودگردان غیرمتمرکز در این بلاکچین است. هدف این سازمان، تقویت پذیرش و استفاده، گسترش جامعه، پرورش توسعه و ترویج اکوسیستم آلفیوم عنوان شده است.
در این میان، داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت توکن ALPH، امروز یک سقف تاریخی جدید ثبت کرد و به ۳.۶۰ دلار رسید. طی ۲۴ ساعت گذشته حجم معاملات و ارزش بازار این ارز دیجیتال هم به ترتیب ۸۹ و ۱۷.۳۰ درصد افزایش یافته و به ۸ میلیون دلار و ۲۴۱ میلیون دلار رسیده است.


#از #صعود #قیمت #آلفیوم #پروژهای #برای #ساخت #جهانی #غیرمتمرکز #غافل #نشوید

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply