Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: 3 دقیقهدر طول هفته گذشته، قیمت میم کوین محبوب شیبا اینو در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۹۵ دلار تا ۰.۰۰۰۰۰۹۸ دلار در نوسان بود. این نوسان با تشکیل یک الگوی صعودی قوی بر یک روند مثبت تاکید می‌کند.

بر اساس آخرین آمار سایت کوین مارکت کپ، شیبا اینو با ارزش بازار تقریبا ۵.۷۸ میلیارد دلاری، به عنوان هفدهمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار کریپتوکارنسی‌ها شناخته می‌شود. از طرفی، افزایش ۲۵ درصدی حجم معاملات ۲۴ ساعته این رمزارز و رسیدن به ۱۶۱ میلیون دلار، نشان از افزایش علاقه معامله‌گران به آن دارد.
در دسامبر ۲۰۲۳، شیبا اینو با رسیدن به قیمت ۰.۰۰۰۰۱ دلاری، نقطه عطف مهمی را در چارت خود ایجاد کرد. از آن زمان تا کنون، شیبا به سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۸ دلاری پولبک زده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


البته لازم به ذکر است که شیبا با عبور از مقاومت ۰.۰۰۰۰۰۹۵ دلاری، موقعیت خود را بالاتر از این محدوده حفظ کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته نیز قیمت این رمزارز کمی بیشتر از ۱ درصد افزایش داشته و در حال حاضر به ۰.۰۰۰۰۹۸۰۷ دلار رسیده است.will-shib-hit-0-0001-before-march

تاثیر شیباریوم بر بازار و ارز دیجیتال شیبا اینو

طبق گزارش‌ها، شیباریوم، بلاکچین لایه ۲ که محبوبیت خود را از ارز دیجیتال شیبا اینو به دست آورده، شاهد افزایش قابل‌توجه فعالیت‌های خود بوده است. بر اساس داده‌های اخیر Shibariumscan، در پایان سال ۲۰۲۳، تعداد تراکنش‌های روزانه ثبت شده در این شبکه به ۷.۵ میلیون رسید. چنین افزایش چشمگیری در را می‌توان پیش‌آهنگی برای تغییر در قیمت‌ ارزهای دیجیتال مرتبط با شبکه دانست.
در حال حاضر، شیبا با یک چالش مهم در مقاومت ۰.۰۰۰۰۱ دلاری مواجه است. عبور از این مقاومت می‌تواند آغازگر یک فاز صعودی و حرکت به سمت مقاومت جدید در سطح ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار باشد. درصورتی که این حرکت صعودی پایدار باشد، می‌توان حتی انتظار رسیدن قیمت به نقطه عطف ۰.۰۰۰۱ دلار را تا پایان ماه مارس داشت. در طرف مقابل، کاهش قیمت به زیر ۰.۰۰۰۰۰۹۵ دلار، این چشم‌انداز خوش‌بینانه را تضعیف کرده و احتمال کاهش شیبا تا سطح حمایتی ۰.۰۰۰۰۰۸ دلاری را افزایش می‌دهد.
وضعیت فعلی اندیکاتورها در تایم فریم روزانه، نشان‌دهنده تمایلات صعودی برای شیبا اینو است. شاخص جریان پول چایکین (Chaikin) روی ۰.۱۶ قرار دارد و جریان مثبت سرمایه به بازار را نشان می‌دهد. علاوه بر این، میانگین‌های متحرک نمایی ۲۰ روزه و ۵۰ روزه هم روندی صعودی را نشان می‌دهند. شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز روی ۶۰.۰۸ قرار دارد که به شرایط اشباع خرید نزدیک‌تر است. این همسویی در اندیکاتورها، احتمال حرکت صعودی شیبا اینو را بیشتر می‌کند.will-shib-hit-0-0001-before-march





#افزایش #فعالیتها #در #شیباریوم #قیمت #SHIB #تا #ماه #مارس #به #۰۰۰۰۱ #دلار #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply