Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا نزدیک شدن قیمت اتریوم به ۳۰۰۰ دلار پس از یک رالی ماهانه، کاربران شبکه‌های اجتماعی بر این باورند که آلت سیزن (فصل رونق آلت کوین‌ها) از راه رسیده است.

در تاریخ ۱۹ فوریه، قیمت اتریوم به بالاترین سطح خود در ۲۲ ماه گذشته، یعنی ۲۹۸۰ دلار رسید. آخرین باری که این ارز دیجیتال بالاتر از ۳۰۰۰ دلار معامله شد، آوریل ۲۰۲۲ بود.
این حرکت قیمتی بسیاری از تحلیگران را به این باور رسانده که آلت سیزن به بازار کریپتو بازگشته است، برخی دیگر اما هشدار داده‌اند که این فصل ممکن است به این زودی‌ها از راه نرسد!

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


هنریک اندرسون (Henrik Andersson)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری آپولو کپیتال، در این باره گفت:

چندین محرک قوی در راه است که می‌تواند باعث افزایش قیمت آلت کوین‌ها شود.

به گفته وی این عوامل شامل بنیاد اتریوم، آپدیت Dencun و راه‌اندازی شبکه‌های اصلی راه‌حل مقیاس‌پذیری Blast و پلتفرم استیکینگ EigenLayer، است. با توجه به این عوامل باید دید که آیا اتریوم عقب ماندن خود از بیت کوین را جبران می‌کند یا خیر؟
دیگر تحلیلگران برجسته مانند یوگا کوهلر، Mikybull Crypto و Titan of Crypto نیز به آغاز فصل رشد آلت کوین‌ها و اتریوم معتقدند. با این حال، مارکوس تیلن فکر می‌کند که شواهدی مبنی بر شروع آلت سیزن وجود ندارد و برای این امر، کاهش مدام تسلط بیت کوین به زیر ۴۵ درصد ضروری است.
طبق گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment در ۲۰ فوریه، از ماه اکتبر اکثریت رمزارزها به جز چند آلت کوین، سودهای خوبی در بازه زمانی میان‌مدت و بلندمدت داده‌اند.
با این حال، تیم Santiment با توجه به نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق یافته (MVRV) هشدار داده که ریسک خرید یا باز کردن موقعیت‌های جدید، درحالی که بازار در میانه راه حرکت صعودی است و بیش از ۴ ماه از آن گذشته، بیشتر از حد متوسط است.


#آیا #رشد #اخیر #اتریوم #نشانه #شروع #آلتسیزن #است #نظر #کارشناسان #بازار #چیست

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply