Friday, May 17, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبر اساس داده‌های جدید منتشرشده، در هفته گذشته شاهد ورود بی‌سابقه سرمایه به ارزش ۲.۴۵ میلیارد دلار به محصولات مبتنی بر بیت کوین و اتریوم بودیم.

گزارش هفتگی شرکت کوین شیرز (CoinShares) نشان می‌دهد که طی هفته گذشته، محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر بیت کوین و اتریوم، مورد استقبال فراوانی قرار گرفتند. جریان سرمایه ورودی برای محصولات مبتنی بر کریپتو، از ابتدای سال تا به امروز به ۵.۲ میلیارد دلار می‌رسد.
این ورودی‌ها باعث شده که مجموع دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) آنها به ۶۷ میلیارد دلار برسد که بالاترین میزان از سطح تاریخی خود در دسامبر ۲۰۲۱ است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


گزارش کوین شیرز همچنین نشان‌می‌دهد که بیش از ۹۹ درصد این سرمایه‌گذاری‌ها به بیت کوین اختصاص داشته است. اگرچه برخی از سرمایه‌گذاران شانس خود را در جهت افزایش پوزیشن‌های فروش امتحان کردند، اما بیت کوین شاهد جریان ورودی ۵.۸ میلیون دلاری بود.
اتریوم نیز از ورودی ۲۱ میلیون دلاری بهره‌مند شد.در این بین، سولانا به دلیل اختلافات اخیر، شاهد خروج سرمایه ۱.۶ میلیون دلاری بوده است.
امسال اولانچ، چین لینک و پالیگان هم به طور مداوم شاهد جریان ورودی هفتگی بودند و به ترتیب ورودی‌ سرمایه ۱ میلیون دلاری، ۰.۹ میلیون دلاری و ۰.۹ میلیون دلاری داشتند.
هیاهوی تبلیغاتی پیرامون ETFهای اسپات باعث شده که سرمایه‌گذاران نهادی بیشتری وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند. در این میان، ایالات متحده ۹۹ درصد از ورودی‌ها را به خود اختصاص داده و با ۲.۴ میلیارد دلار در این بخش پیشتاز است.
آلمان و سوئیس هم با ثبت به ترتیب ۱۳ میلیون دلار و ۱ میلیون دلار، ورودی متوسط داشتند، اما سوئد شاهد خروج ۲ میلیون دلاری بود.


#سرمایهگذاری #سازمانی #در #بیت #کوین #اتریوم #از #مرز #میلیارد #دلار #گذشت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply