Thursday, May 16, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهاز ابتدای سال جدید میلادی، ریپل (XRP) عملکرد خوبی نداشت و بخش زیادی از دستاوردهای خود در سال ۲۰۲۳ را از دست داد. در پی این عملکرد ضعیف، قیمت آن در ابتدای فوریه به ۰.۵۰ دلار رسید. با این حال، گاوها در دو هفته گذشته وارد عمل شدند و قیمت این دارایی را ۱۱ درصد افزایش دادند.
برخی از تحلیلگران بر این باورند که این روند صعودی می‌تواند در ماه‌های آتی ادامه یابد. یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال با نام کاربری EGRAG CRYPTO در پلتفرم X، از جمله افرادی است که چنین اعتقادی دارند. بر اساس داده‌هایی که توسط وی به اشتراک گذاشته شده، ریپل در سطح ۰.۶۱ دلار با مقاومت روبرو است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


وی اظهار داشت که سطوح مقاومتی بعدی ۰.۷۵ دلار، ۱ دلار، ۱.۵۰ دلار و ۱.۹۶ دلار خواهند بود. انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۲۴، قیمت ریپل بر مقاومت ۱.۹۶ دلار غلبه کند. در ادامه، این احتمال وجود دارد که به دلیل ایجاد احساس فومو (ترس از دست دادن فرصت) در میان معامله‌گران، قیمت به شدت افزایش یابد.
دارک دیفندر (Dark Defender)، دیگر تحلیلگر ارز دیجیتال نیز معتقد است که قیمت XRP تا اواسط سال ۲۰۲۴ به ۲ دلار افزایش خواهد یافت و سپس تا پایان سال، سقف تاریخی ۶ دلار را ثبت خواهد کرد.
تحلیلگر دیگری به نام مارزل (Marzell) هم پیش‌بینی کوتاه‌مدتی را در مورد قیمت XRP ارائه کرده است. به گفته وی، قیمت ریپل طی هفته جاری با رشدی ۳۰ درصدی به حدود ۰.۷۲ دلار خواهد رسید.


منبع

کریپتو پوتیتو




#پیشبینی #تحلیلگران #مختلف #درباره #اوج #قیمت #ریپل #در #سال #۲۰۲۴

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply