Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهجاستین سان، خالق و بنیانگذار ترون، با انتقال مرموزانه ۵۰۰ میلیون دلاری، موج جدیدی را در بازار ارزهای دیجیتال به وجود آورده است. این تراکنش از پلتفرم JustLend که تحت حمایت سان است، به صرافی HTX (هوبی سابق) که سان مشاور ارشد آن است، انجام شده است. این انتقال بزرگ به لطف داده‌های Whale Alert مورد توجه قرار گرفت.
مشارکت جاستین سان با JustLend، پلتفرمی مبتنی بر ترون که به دلیل توکن stUSDT خود معروف است، پیچیدگی‌هایی را به پیامدهای این تراکنش می‌افزاید. علاوه بر این، طبق گزارش Whale Alert، مبلغ ۶۴۲.۰۶ میلیون تتر از یک کیف پول ناشناس به این پلتفرم منتقل شده که تصور می‌شود با سان مرتبط است.
این انتقال در حالی انجام شده که بازار ارزهای دیجتال صعودی است و بیت کوین با افزایش ۱ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، با قیمت ۵۱۷۵۰ دلار معامله می‌شود.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


قیمت TRX که توکن اصلی بلاکچین ترون است نیز شاهد افزایش قابل توجه ۹ درصدی بوده و به بالاترین سطح خود از ماه می ۲۰۲۱، یعنی ۰.۱۳۵ دلار رسیده است. جاست (JST)، توکن دیگری که با سان مرتبط است نیز در طول هفته افزایش قیمت ۸.۲۵ درصدی را تجربه کرده است.
انگیزه‌ دقیق سان در رابطه با انتقال ۵۰۰ میلیون دلاری همچنان مبهم است. برخی تصور می‌کنند این انتقال یک حرکت استراتژیک برای تزریق نقدینگی به HTX بوده است، برخی دیگر نیز حدس می‌زنند که این حرکت می‌تواند یک سرمایه‌گذاری شخصی برای تنوع بخشیدن به دارایی‌های سان باشد. با تمام این موارد، نگرانی‌ها در مورد نظارت‌های قانونی بر ترون و بنیانگذار آن، می‌تواند عامل محرکی باشد که سان را به انتقال دارایی‌ها به یک پلتفرم دیگر سوق دهد.





#تراکنش #مشکوک #۵۰۰ #میلیون #دلاری #جاستین #سان #هدف #خالق #ترون #از #این #کار #چه #بود

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply