Wednesday, May 15, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهقیمت اتریوم (ETH) امروز، دوشنبه ۱۹ فوریه، به بالای سطح ۲۹۰۰ دلار افزایش یافته که باعث جلب توجه جامعه قبل از به‌روز‌رسانی دنکن (Dencun) شده است. افزایش قیمت اتریوم پس از آخرین پست ویتالیک بوترین، خالق و هم‌بنیانگذاران اتریوم در مورد هوش مصنوعی (AI) و موارد استفاده از آن در حوزه کریپتو، صورت گرفت.
ویتالیک بوترین، خالق اتریوم اخیراً به موضوع هوش مصنوعی، مزایا و معایب آن پرداخته است. او همچنین در مورد تلاقی حوزه‌های ارز دیحیتال و هوش مصنوعی سخن گفته و به موارد استفاده و خطرات بالقوه آن اشاره کرده است.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


او در پست اخیر خود عنوان کرده که در مورد هوش مصنوعی هیجان‌زده است. یکی از برنامه‌هایی که او بیشتر از همه در مورد آن هیجان دارد، تأیید رسمی کد و یافتن باگ با کمک هوش مصنوعی است. او معتقد است که هوش مصنوعی فرایند باگ‌یابی و اصلاح آن را متحول خواهد کرد. بوترین از اشکالات کد به عنوان بزرگ‌ترین چالش فنی اتریوم در حال حاضر یاد کرده است.
در زمان نگارش این خبر، قیمت اتریوم پس از رشدی ۴.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به محدوده ۲۹۳۰ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات اتریوم هم طی این مدت بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به این دارایی دیجیتال است. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند در ادامه، قیمت اتریوم به راحتی می‌تواند به بالای ۳۰۰۰ دلار برسد.


منبع

کوین‌گیپ




#پرواز #اتریوم #در #واکنش #به #اظهارات #جدید #بوترین #قیمت #بهزودی #به #۳هزار #دلار #میرسد

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply