Tuesday, May 14, 2024


زمان مطالعه: 2 دقیقهبا ضعیف شدن حرکت صعودی بیت کوین در محدوده ۵۲۰۰۰ دلار، اکثر ارزهای دیجیتال از جمله دوج کوین وارد روند اصلاحی شده‌اند. از آخرین مقاومت دوج کوین در سطح ۰.۰۸۸ دلار، این رمزارز ۷ درصد کاهش قیمت داشت و به ۰.۸۱۹ دلار رسید. این کاهش قیمتی با کاهش حجم معاملات همراه بود و این مساله نشان می‌دهد که معامله‌گران در بازار کمتر به موقعیت‌های فروش علاقه دارند.
در حال حاضر، دوج کوین در حال حرکت در یک روند خنثی بین سطوح حمایتی و مقاومتی ۰.۰۷ و ۰.۰۹ دلاری است. با توجه به حمایت جدید شکل گرفته در محدوده ۰.۰۷ دلار، می‌توان الگوی بازگشتی صعودی کف دوقلو را برای این رمزارز متصور شد.
تحلیل قیمت دوج کوین: آیا الگوی کف دوقلو قیمت را به ۰٫۱ دلار خواهد رساند؟از طرفی، دوج کوین در میان بهبود وضعیت بازار، طی دو هفته اخیر ۱۰ درصد افزایش قیمت داشت و به ۰.۰۸۵۲ دلار رسید. این حرکت و الگوی صعودی حاکی از افزایش قریب‌الوقوع ۶.۲ درصدی و رسیدن قیمت به آستانه مقاومت ۰.۰۹ دلاری است. چنانچه قیمت با موفقیت از این نقطه بحرانی عبور کند، پیش‌بینی می‌شود که ۱۶ درصد دیگر نیز افزایش داشته و به هدف ۰.۱۰۵ دلار برسد.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


البته در مسیر حرکت دوج کوین به سمت هدف ۰.۱۰۵ دلاری، یک مقاومت از الگوی مثلث متقارن وجود دارد. این الگو برای حدود دو سال فعال بوده و برای پیشروی قیمت، عبور از خط روند مقاومتی آن ضروری است. پس از آن، هدف جدید ۰.۱۸ دلار نیز قابل دسترس خواهد شد.
تحلیل قیمت دوج کوین: آیا الگوی کف دوقلو قیمت را به ۰٫۱ دلار خواهد رساند؟


#تحلیل #قیمت #دوج #کوین #آیا #الگوی #کف #دوقلو #قیمت #را #به #۰۱ #دلار #خواهد #رساند

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply