Saturday, May 18, 2024


زمان مطالعه: < 1 دقیقهگزارش‌های جدید حاکی از آنند که کاربران صرافی کوین‌بیس، قربانی یک کلاهبرداری مهندسی اجتماعی شده‌اند.

محقق معروف دنیای بلاکچین با نام مستعار ZachXBT، این کلاهبرداری را کشف و به مواردی اشاره کرد که قربانیان، مبالغ قابل‌توجهی را به دلیل کلاهبرداری از دست داده‌اند.
این طرح به عنوان کلاهبرداری بازنشانی کوین‌بیس شناخته می‌شود و طی آن، کلاهبرداران اطلاعات شخصی مشتریان را جمع‌آوری می‌کنند و به وسیله آن، کاربران را فریب می‌دهند تا اطلاعات ورود به سیستم خود را بازنشانی کنند. با این روش، کلاهبرداران موفق شده‌اند بیش از ۱۴۰۰ اتریوم، به ارزش تقریبی ۴ میلیون دلار، به دست بیاورند.

RamzarzRamzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!




شروع


ZachXBT در ادامه اظهار داشت که استفاده از روش امنیتی احراز ۲ عاملی (۲Factor Authentication) می‌تواند جلوی چنین کلاهبرداری‌هایی را بگیرد.
برخی از اعضای جامعه احتمال می‌دهند که این کلاهبرداری توسط کارمندان رسمی خود صرافی انجام شده باشد و بحث‌ها در مورد اینکه آیا مجرمان، واقعا کارمند این صرافی بوده‌اند یا هویت آن‌ها را جعل کرده‌اند، ادامه دارد.
در همین حال، گزارش شده است که یکی از کلاهبرداران، کلاهبردار دیگر را فریب داده و وجوه را دزدیده است. این موضوع باعث افزایش پیچیدگی این پرونده شده است.


منبع

بی‌این‌کریپتو




#کاربران #کوینبیس #هدف #جدید #کلاهبرداران #میلیونها #دلار #اتریوم #به #سرقت #رفت

Banner Content
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Related Article

0 Comments

Leave a Reply